Jeg har med stor interesse læst tråden Hvordan laver jeg en e-bog?. Men denne tråd er fra 2007 og egentlig meget specifik til spørgerens situation. Jeg står med en idé til en bog som jeg bestemt tror vil kunne sælge, omend i en noget begrænset niche selv når den laves på engelsk, så jeg har vurderet at en beskyttet e-bog nok er den bedste løsning, hvis jeg skal kunne gøre mig forhåbninger om i det mindste at få en del af den tid jeg skal bruge på at skrive den hjem. Så jeg søger råd og vejledning, fra nogle af dem der har prøvet det. Selve det med at skrive den er ikke problemet, jeg har tænkt at den skal distribueres som en beskyttet pdf-fil, men det er mere det "tekniske" i specielt i forbindelse med at håndtere automatisering af kryptering og link, når man har modtaget betalingen. Er der noget program eller website der kan håndtere dette? |
Hej Erik,
Vi er også gået i gang med produktionen af E-Bøger - så hvis du har lyst skal du være velkommen til at kontakte mig for at høre mere om hvordan vi har valgt at lave vores set-up. Min PB bakke er åben ;)
Ha en forsat god dag.
Mvh.
Janus