Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste henne, så flyt den venligst hvis den er det forkerte sted.

Jeg går for tiden og overvejer at starte en lille sidegesjæft med at sælge mærkevare-tøj og sko, men jeg er lidt på bar bund mht. om man bare kan henvende sig direkte til producenten? Jeg vil meget gerne undgå at skulle have med eventuellet mellemhandlere at gøre.

mack.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:38

Har du kapital kan du sikkert godt komme ind ved et par enkelte brands, men hvis du vil have de større brands og ik lige har kontakten og pengene, så kommer du ik udenom mellemhandlere...

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:18

Det er svært at komme ind på det marked,  dvs. De større producenter forventer gerne at du til opstart kan købe en del varer ind til lager, så egentlig har du 2 muligheder - slå dig sammen med en kæmpe flok og køb direkte eller tag fat i et 'mellemled'

Tilmeldt 21. Jun 09
Skrevet kl. 21:02

Ok, men hvor stor en kapital snakker vi om?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:04

macktheknife:

Ok, men hvor stor en kapital snakker vi om?

Kommer meget an på mærket men du kommer ingen steder med under ½ mio kr... Så kan du ligeså godt købe op hos mellemmænd indtil du har samlet kapital og evt kontakter nok...

Du kan smide en PB med hvilke mærker du er intra i, måske vi handler med dem...

Tilmeldt 21. Jun 09
Skrevet kl. 21:32

Fashion-Seller:

Kommer meget an på mærket men du kommer ingen steder med under ½ mio kr... Så kan du ligeså godt købe op hos mellemmænd indtil du har samlet kapital og evt kontakter nok...

Du kan smide en PB med hvilke mærker du er intra i, måske vi handler med dem...

Det var som jeg frygtede, men egentlig forståeligt nok. Jeg har dog ikke helt styr på hvilke mærker det skulle være, og hvis min overordnede ide er noget der kan lade sig gøre. Men jeg vil vende tilbage til dig når jeg ved mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:39

Iorden du smider bare en PB (privat besked) hvis du mangler info eller har evt spørgsmål. Vi er inde hos rigtig mange mærker og kan sikkert hjælpe med en del...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)