Jeg vil gerne Sælge ting,mad til bilka hvordan kan jeg gøre det og ejer intet i øjeblikket. men jeg har tænket på at åbne en webshop. Nogen af jer der ved hvor man kan lave en webshop..
Jeg vil gerne Sælge ting,mad til bilka hvordan kan jeg gøre det og ejer intet i øjeblikket. men jeg har tænket på at åbne en webshop. Nogen af jer der ved hvor man kan lave en webshop..
Hej
Det kunne være at du skulle beskrive din forretningside lidt bedre, så kan vi bedre svare på dine spørgsmål. Hvis du er interesseret i webshops, så laver min virksomhedGet A Shop dem billigt.
MVH Bussines Dev
Hvis du intet ejer, hvordan vil du så finansiere handlen med Bilka? De skal have løbende mdr +60 dages kredit...
Hvis du bare nu og her skal igang med en webshop er der altid muligheder som foreksempel, dandomain, scannet osv.
Det er ikke de bedste shops du kan finde, men det er nemt, hurtigt og billigt at komme igang. (Dette er dog mest henvendt til hvis du bare generelt vil igang med at sælge til foreksempel private.)