Jeg søger en ørn til Navision, der kan integrere systemet i et PHP system...
Hvis du har erfaring med at integrere Navision i et PHPwebshop system og har lyst til opgaven, så må du gerne lige sende mig en mail, så forklarer jeg nærmere om projektet...
Nu ved jeg ikke helt hvor meget der skal integreres med webshoppen.
Det er nok ikke helt nemt da C5 som udgangspunkt anvender sit eget database format (noget licens som Erik fik en aftale på før han brugte sin tid på Annie) men nu kan få den over på en alm. SQL database så burde det være relativt nemt. Men det kan godt løbe om til et relativt stort beløb. Ellers kan man lave det mere simpelt med eksport/import af filer men det kommer lidt an på hvor meget data der skal sendes og hvor ofte.
Der findes moduler der kan gøre det til eks. Dandomain. Ved ikke hvilken shop du anvender. Er det noget egenudviklet eller er det noget standard?
Uanset om det er en indbygget database eller Microsoft SQL database du har, skal du købe Navisions ODBC driver til C5. Ellers overtræder du så vidt jeg husker fra tidligere licensbetingelserne.
På den måde får du så også det bedste grundlag til udtrækkene.
Du må ikke selv gå ind og lave en rutine til at trække informationerne ud, men det kan du heller ikke, da databasefilerne er binære.
Men at bruge PHP som platform virker mærkelig, da .NET kører meget bedre på en Microsoft pc. Er du sikker på at PHP er vejen frem?
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam