Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt til Ingeniørstuderende udbydes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Junker test maskine

Hej, jeg hedder Jesper Boesen Nielsen og driver opfindervirksomheden Innoactive. Jeg har opfundet den mekaniske slaglængdevariator og har fundet ud af, at den bl.a. kan bruges til det man kalder en Junker test. En Junker test består i at teste bolt/møtrik samlinger og andre samlinger for vibrationspåvirkninger. Junker testen er en internationalt anerkendt og meget krævende testmetode - den er beskrevet i DIN 65151.

For yderlige information om Junker testen kan følgende links besøges:   www.boltscience.com   www.hardlock.co.jp    www.nord-lock.com  www.staytite.com   www.disc-lock.com

Jeg søger kontakt til en gruppe studerende, der mangler en konkret ide at arbejde med i deres afgangsprojekt.

Projektet er meget vidtspændende hvor følgende emner gerne må blive berørt:

Styrkeberegninger

3D-modeller ønskes

Softwareudvikling

Markedsundersøgelser

Fastlæggelse af salgsstrategier

Videreudvikling af grundkonceptet

Profileringsforslag for Innoactive

Jeg har tidligere 3 gange haft et meget positivt resultat af at udbyde projekter til studerende og håber, at der er nogle der vil tage udfordringen op. Der foreligger en demonstrationsmodel af en lille transportabel Junker test maskine som kan stilles til rådighed for laboratorieforsøg.

Hvis du/I er interesserede så kontakt mig venligst hurtigst muligt på mobil :  23 86 38 50  eller email: jeboni@mail.dk

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Innoactive

jeboni@mail.dk

www.innoactive.dk  

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 09:45

Hej,

Jeg glemte at nævne, at udgifter til rejser og materialer naturligvis vil blive betalt.

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:58

Hej Jesper

Jeg vil varmt anbefale dig at skrive til Irina fra au-hih, og foreslå dit projekt som en 3. semester opgave på BDE(business development engineer) retningen. Hendes kontakt info kan findes her: http://hih.au.dk/Default.aspx?ID=794

De mangler næsten altid projekter, og deres 3. semester projekt rammer lige præcis de mekaniske områder du beskriver, samtidig med at der skal foreligge en markedsundersøgelse. Da jeg selv lavede et projekt i sin tid på retningen, blev der leveret en komplet optegnet CAD model af emnet, samt instruktion til samling af komponenter, liste over underleverandører, markedsundersøgelse, von mises analyser på kritiske elementer og budgetter. Hvis software er en stor del af fokuset, er det dog måske ikke BDE'erne, du skal have fat i, da det ikke er deres stærkeste område.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 10:05

Hej Allan,

Tak for dit link - det vil jeg forfølge. Jeg befinder mig i den mærkelige situation, at der fra udlandet er stor interesse for min opfindelse men hvordan får man den nødvendige gennemslagskraft nu i disse finanskrisetider ?

Med venlig hilsen : jesper Boesen Nielsen

Innoactive

jeboni@mail.dk

www.innoactive.dk  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)