Junker test maskine Hej, jeg hedder Jesper Boesen Nielsen og driver opfindervirksomheden Innoactive. Jeg har opfundet den mekaniske slaglængdevariator og har fundet ud af, at den bl.a. kan bruges til det man kalder en Junker test. En Junker test består i at teste bolt/møtrik samlinger og andre samlinger for vibrationspåvirkninger. Junker testen er en internationalt anerkendt og meget krævende testmetode - den er beskrevet i DIN 65151. For yderlige information om Junker testen kan følgende links besøges: www.boltscience.com www.hardlock.co.jp www.nord-lock.com www.staytite.com www.disc-lock.com Jeg søger kontakt til en gruppe studerende, der mangler en konkret ide at arbejde med i deres afgangsprojekt. Projektet er meget vidtspændende hvor følgende emner gerne må blive berørt: Styrkeberegninger 3D-modeller ønskes Softwareudvikling Markedsundersøgelser Fastlæggelse af salgsstrategier Videreudvikling af grundkonceptet Profileringsforslag for Innoactive
Jeg har tidligere 3 gange haft et meget positivt resultat af at udbyde projekter til studerende og håber, at der er nogle der vil tage udfordringen op. Der foreligger en demonstrationsmodel af en lille transportabel Junker test maskine som kan stilles til rådighed for laboratorieforsøg.
Hvis du/I er interesserede så kontakt mig venligst hurtigst muligt på mobil : 23 86 38 50 eller email: jeboni@mail.dk Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen Innoactive |
Hej,
Jeg glemte at nævne, at udgifter til rejser og materialer naturligvis vil blive betalt.
Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen