Men det er måske den rette løsning. |
Salgsbrev til resturanter..
|
Du skal sælge ham fordelene ved din løsning - glem alt om teknik og andet gejl. Fortæl ham HVORFOR det lige er din løsning som kan give ham en lettere hverdag, så han kan spare penge, øge indtægter, minimere administration osv. ....og så skal du lige huske at stave til restaurant, da du ellers starter på lidt kedeligt grundlag ![]() |
Lige et lille forslag.... En ting som kan lette hverdagen gevaldigt, er hvis man har nogle MS Office templates (primært Word) som er tilpasset ens kuverter, brevpapir etc. Det kan også nemt få breve til at se mere prof. ud når det er sat ordentligt op. Hvis ikke lige man bruger fortrykt brevpapir, men istedet udskriver logoer og lign. direkte, så er det også nemmere hvis man har nogle gode templates med firmaets logo, kontaktoplysninger etc. Måske det var noget du kunne smide med i handlen? Det er da ihvertfald noget alle kan forstå udbyttet af. mvh Carsten |
I sidste ende er det dine salgsevner der afgør om du får en eller flere kunder. Jeg gav dig bare nogle forslag til hvordan du kunne lette dialogen til en restauratør. Jeg ved at brevene smides ud, de tror straks de skal betale et eller andet og smider det straks ud. |