Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbrev til resturanter..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine egne salgsevner er naturligvis dig selv der afgør dem...

Men det er måske den rette løsning.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:06
Hmm ja.. Nu må jeg lige se hvad jeg gør :) ..
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:47
Dato: 27-08-2006 21:07:24
Forfatter: Fraende Media
Hmm.. Lyder faktisk som en meget god måde at gøre det på..

Men hvad helt præcist skal man så lige sige til ejeren ?..
''Hej, øhm.. jeg har lige sådan et firma der laver hjemmesider''.. ''Skal jeg lave noget for dig???''..
Men skal man bare give ham elevator talen og så spørge om man må sende noget materiale, eller give ham et tilbud på stedet eller noget ?..

Du skal sælge ham fordelene ved din løsning - glem alt om teknik og andet gejl. Fortæl ham HVORFOR det lige er din løsning som kan give ham en lettere hverdag, så han kan spare penge, øge indtægter, minimere administration osv.

....og så skal du lige huske at stave til restaurant, da du ellers starter på lidt kedeligt grundlag http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?S.x=0&S.y=0&M=1&P=restaurant

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:24
Brian,

Lige et lille forslag....

En ting som kan lette hverdagen gevaldigt, er hvis man har nogle MS Office templates (primært Word) som er tilpasset ens kuverter, brevpapir etc. Det kan også nemt få breve til at se mere prof. ud når det er sat ordentligt op. Hvis ikke lige man bruger fortrykt brevpapir, men istedet udskriver logoer og lign. direkte, så er det også nemmere hvis man har nogle gode templates med firmaets logo, kontaktoplysninger etc.

Måske det var noget du kunne smide med i handlen? Det er da ihvertfald noget alle kan forstå udbyttet af.

mvh Carsten
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:46
Hej igen,

I sidste ende er det dine salgsevner der afgør om du får en eller flere kunder. Jeg gav dig bare nogle forslag til hvordan du kunne lette dialogen til en restauratør. Jeg ved at brevene smides ud, de tror straks de skal betale et eller andet og smider det straks ud.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)