Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores forside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu har vi ændret vores forside på Findroommate.dk

Hvad synes du om den? Skal der ændres noget? Hvad med farverne? Og hvad med de informationer der er nu, er der andre der ville være bedre, eller skal vi overveje at fjerne nogle?

Hvis i ville være så rare at komme med lidt meninger, så vil jeg blive meget glad :-)

Fortsat god aften

Kristian

Mvh Kristian Matthes

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:22

Hej Kristian,

Overordnet syntes jeg at det ser fint ud, men der er et par tinger der fanger mit øjne mht. jeres banner.

• Hvad er det for nogle "lidt-en-anelse-for-kreative negle på hånden til højre?
  • På den midterste tekst er der ikke brugt skygge, det er der på den nederste tekst - det ser meget underligt ud.

Ellers kan i prøve at lave jeres "opret profil" boks i en anden kontrast, f.eks. grøn - så den fanger meget mere - den drunker lidt i resten af forsiden.

Vh
Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:28

Jeg synes at den sender 'forkerte' signaler....specielt billedet (som virker lidt spøjst). Hvis det var mit site, så skulle det være lidt mere friskt og oppe på 'beatet'. Imo rammer designet ved siden af.....

Det der med at finde Jer på Facebook og twitter har for meget fokus imo........

Det burde være tydeligere at oprette en profil......

Toppen virker for business-agtig efter min smag.............det handler jo bare om at finde en roommate ;o)

Ellers et cool project..............held og lykke med projektet Yes

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 21:41

Business:

Toppen virker for business-agtig efter min smag.............det handler jo bare om at finde en roommate ;o)

Tak for jeres begges input. Men hvad mener du med det ovenstående? :-) Den er jeg ikke helt med på...

Mvh Kristian Matthes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:51

Jeg mener at hele det blå område i toppen..........måske er det bare farven...der er for business/bankagtig på mig.

Nu kiggede jeg så lige på siden igen........jeg synes at der er nogle ting der ikke aligner helt (det SKAL de jo heller ikke, men på mig virker det lidt sjusket)

Fx. login-boksen + Faner (kontakt m.m.) + boksene til "opret profil etc"

Det samme gælder for speedRoommating arr. ift resten

Anyway..........det er en smagssag ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02

Jeg blev godt nok forvirret er det et dating site eller det et sted man finder en lejlighed , nyeste profiler ? , hvad kunne man få , kan man finde en at bo samme med ?

Billedet i midten blå , køre lidt op og ned , det forvirre mine øjne , det gør det de første 5 sekunder .

Er det en reklame for Jyllands posten og metro Express ,der køre i højre side den blinker frem og tilbage jeg mister koncentration vis der er noget der blinker , der er mange ting på en side , jeg så mister overblikket . Og jeg skal derfor bruge længere tid på at læse hvad der står ,

jeg kan ikke nå at læse beskederne brugerne siger og huske det ,inden den skifter , det er det der står ovenover profilerne .

PS. jeg er ordblind med der er over 4 % af dansker der er ordblinde , mere eller mindre. Som du skal på tænke derfor skal tekste ikke skifte så hurtigt , vis du ønsker siden brugerbar også til dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)