Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det betale sig at bruge adwords, når man alligevel er første hit på de fleste ord?

Tænker mest, at dem der alligevel ville have trykket på et almindeligt link hvis de havde set det, i stedet trykker på reklamelinket - og dermed koster det mig penge helt unødigt.

Der er også funktionen hvor reklamen vises på andre sider end søgemaskinen, som kunne være en rigtig god chance for at få nye besøgende - men kan se i mine statistikker, at det alligevel er meget få der kommer fra andre sider.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:59

Test det.. 

Hvis du får en højere indtægt end du har haft tidligere og der ellers er en god ROI på dem, så behold dem. Ellers så er det ud med dem. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 22. May 09
Skrevet kl. 20:01

Indtægt? Jeg sælger ikke noget - det er en nonprofit-side. Vil bare have besøgende. Så billigt som muligt ;)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:55

:).. Det er fordi jeg har nogle helt andre briller på. 

Så er situationen en anden. Hvis der ikke er nogen konkurrence på ordet, så ville jeg nok bare sørge for at min description stod knivskarpt. 

En sideting til din wordpress løsning. Hvis jeg var dig ville jeg overveje kun at få vist de sidste 5 artikler på forsiden med et resumé og så ellers arkivere resten. Det ville gøre det bedre :) 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:19

Nej, det er ren "kannibalisme"! Wink

Jeg vil nok bruge pengene på noget andet end Adwords.

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 22. May 09
Skrevet kl. 23:55

Well, har fundet ud af at jeg får klik på søgeord, som jeg ikke får via søgeresultaterne (matematikvanskeligheder, matematikundervisning etc.) som har med emnet at gøre og kan fange dem der ikke ved noget om talblindhed.

Det er godt. Jeg får dog endnu flere på ord, hvor jeg alligevel er første hit på google. Så tror bare jeg skal rydde lidt op i de søgeord, så jeg ikke bruger penge på kannibalisme, som du også siger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:04

Hej Talblind.dk

Jeg vil bruge penge på Google Adwords. Jeg har opsat Google Adwords for et par kunder som stod i lignende situation som dig, hvor de lå nr. 1 på nogle af de fleste søgeord. Det vil selvfølgelig koste dig penge at få disse kliks, men du kan selv følge med i om de penge rent faktisk giver salg. De par kunder som jeg har sat dette op for, kan det ihvertfald sagtens betale sig. Det jo med at prøve om dine annoncer også skal vises på indholdsnetværk, for at se om det konvertere godt - men det jo noget der kan afprøves.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)