Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til død laptop..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.. Min hamrende dyre laptop "med 17" skærm" har besluttet at sige stop.. Alt den kan komme op med er et par "pip, pip" og så ellers sort skærm. Problemet startede med at den crashede når den loadede windows, men nu booter den ikke engang i bios. Har prøvet at bytte ram ud osv. men det virkede kun lidt, og nu er den helt død.. Er der nogen her i kbh''s området eller nogen der kender nogen der kan køre test på sådan en og evt. finde fejlen og udbedre den.. Eller skal man bare erkende at det er slut.. Garantien er selvfølgelig udløbet.. Men har heldigvis fået reddet data fra den..

Mange hilsner:/Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:49
Er der ingen factorysupport. Det har jeg tidligere haft gavn af hos Dell.

Du har vel taget batteriet ud i 5 minutter, sat det i igen, forsøgt at lade det i en time og dernæst forsøgt at hamre løs på del eller F8, mens du starter op?

mvh Hans

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange *bip* kommer den med? De bip repræsentere den power on self test som din laptop foretager når du tænder, f.eks. betyder 3 bip typisk at det er et problem med grafikkortet. Men det kan muligvis afhænge lidt af det motherboard der sidder i, det kan også have ændret sig fra dengang jeg rodede med den slags.

Hvilken mærke/model er det?

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 16:04
Den bliver ved at bippe og skærmen er i sort... Ellers er det en Vega+

/Thomas..

Har haft fat i leverandøren vedr. support. Men så skal jeg sende den over til dem, hvorefter at de kigger på den og så får jeg måske en pris på rep. ( eller dødstødet ) motherboardet er gået ud af produktion og fås ikke mere.. Og den er kun lidt over 2 år gammel..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)