Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop MAGIC!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kan godt lide at surfe rundt på nettet og læse forskellige blogs omkring mit fag, reklamebranchen, men sommetider falder man over noget som gør at man virkelig skammer sig over sine "kollegaer" rundt om i verden.

Se nu f.eks. dette indlæg, jeg fandt forleden, hvor amerikanske reklamebureauer har forsøgt at photoshoppe sorte mennesker ind eller ud af billeder for at skabe et mere eller mindre bedre image.... De har ikke altid lige været grundige nok - klik på nedenstående link og find ud af hvad jeg mener Tongue Tied

http://www.11points.com/Misc/11_Photos_Where_Black_People_Were_Awkwardly_Photoshopped_In_or_Out

Blev simpelthen nødt til at dele den her med jer Smile

Min point er vel, at man skal huske at stille sig kritiske over for sit reklamebureau.... De er ikke allesammen lige professionelle.

Det kunne være sjovt at se flere eksempler på "Photoshop MAGIC", så hvis der er nogle af jer derude, der er faldet over andre gralle eksempler på billedmanipulering/retouchering, så smid da lige et link...

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:57
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:17

Ha ha haaaa.... Jeg er specielt vild med den, med Mariah Carey og den gigantiske venstre hånd. Hvordan kan de dog ikke have set den med det samme!! Big Smile

Tak for linket, David... Det var ret underholdende Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)