Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg ved virkelig ikke hvad sådan noget skal koste.. det håbet jeg du kunne svare på ca.. Smile

jesper..

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Peter Greves side er rigtig flot designet, når den skal ramme sportssegmentet. Det er jeg ikke sikker på, at jeg kan gøre lige så godt.

Lone, hvis det er mig du spørger til med "hvad indeholder tilbudet," så er det opsætning af wordpress, unikt design til siden og undervisning i at bruge systemet.

Altså et køreklart site, der kan bruges til at begynde med, og hvis man så pludselig får en stor trafikmængde kan man se på at lave en mere robust løsning.

Udover de 2500 til mig, skal der betales for domæne og webhotel, hvilket er ca. 300kr hos f.eks. one.com for det første år.

 

Venlig Hilsen

Allan

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

^Hej Jesper,

Jeg kan nemt smide en wordpress side op til dig, på egen ftp, med dit eget domæne.
Det vil koste omkring 1500 +moms og webhotel/domæne

Dbh: Lasse Vesterskov
Vesterskov Media

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring mulighederne for din nye hjemmeside, og eventuelt kan jeg give et tilbud på opgaven.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det lyder spændende! Jeg har selv været med til at starte fodboldsider op i tidens løb, blandt andet acmilan.dk, hvor jeg var webmaster og sad i bestyrelsen i flere år. Nu har jeg meldt mig ud af det arbejde, og de har fået ny hjemmeside. Jeg har også arbejdet som skribent på indkast.dk, som du selv nævner som en af inspirationskilderne. I øjeblikket arbejder jeg lidt på www.thefootballproject.net, som er en side der står og indsamler nyheder via RSS fra alverdens medier.

Jeg kan hjælpe dig i gang med en sportsside enten i Joomla CMS eller Wordpress, begge er lette at benytte. Jeg vil meget gerne fortælle mere om mulighederne samt give dig en pris, hvis du sender mig en mail på peter@holmstrands.dk. Jeg har også et par designs liggende som kunne være egnede til formålet.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jesper, jeg vil ligefrem betale dig for at få den lavet hos os - alt er gratis selvfølgelig ;-).. *host*..  nå nej ikke alligevel. :)

Da dette indlæg ikke er landet i "jeg søger et godt tilbud fra dig", synes jeg det er okey at twiste diskussionen med at drille mine med-Amino'er med den evige trang til at underbyde hinanden om produktion af websider her i forumet :-).. Jeg har set det før herinde "pris: "2500 kroner... nej jeg gør det for 1500... hvis han gør det for 1500... så vil jeg lave den til dig for 500... Den sidste: jeg gør det sku gratis!"

Hvorfor kaster I jer ud i de auktionsagtige diskussioner? Lad mig gætte konsekvensen...: I sender en forfærdelig masse tilbud afsted, men fordi der er konstant underbydning af hinanden, så ender prisen med at blive tæt på cost-niveau, og det kan ikke betale sig at lave ordren til sidst.. ?

Mange hilsner,

Christian :-)

P.s. Dette er ikke nogen personlig sviner til nogen - det er blot en lettere provokation, for at sætte fokus på den der sære vandrutschebane-prissætning :-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:
Hvorfor kaster I jer ud i de auktionsagtige diskussioner? Lad mig gætte konsekvensen...: I sender en forfærdelig masse tilbud afsted, men fordi der er konstant underbydning af hinanden, så ender prisen med at blive tæt på cost-niveau, og det kan ikke betale sig at lave ordren til sidst.. ?

Jeg gør det engang imellem, og det er mest for at provokerer lidt, for at få lidt liv i debatterne. Det er så kedeligt når 20 forskellige skriver den samme kedelig besked "(skriv en mail på xxxx@xxxx.dk og så giver jeg et tilbud).

Ved godt det er småt det man tjener ved at give en hurtig pris, men man presser sine konkurrenter en smule.
Jeg må så også tilstå, at jeg gør det kun når jeg har et hul i kalenderen, for vil stadig yde den samme service til en billig penge, som når jeg laver produkter uden for amino.

Men jo, det er lidt latterligt at presse hinanden ned Big Smile og vildt provokerende :p

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.simpelside.dk - her kan du selv redigere siden og du får en god og billig hjemmeside der er superflot for 2500 kroner.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

kolding123:
jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg ville bruge på det.. hvad ville du tro det ville koste og lave?? bare til og få sådan noget op og køre..?

Hvis du skal have lavet det fra bunden, og det kun skal være en version 1 fra starten, så skal du nok regne med 30.000,- (eks. moms).

God aften!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok mene, at du får svært ved ene mand at kaste dig ind i kampen mod portaler som bold.dk, der har store redaktioner med tilknyttede journalister og fotografer - i hvert fald, hvis du vil tjene penge på det.

Dette er ud fra et udgangspunkt om, at du vil lave sportsnyheder i samme stil som deres. Enten ville jeg gå sammen med nogle andre mennesker om at bygge det op, eller også ville jeg finde en skæv vinkel på sportsdækningen, så du ikke kommer til at konkurrere direkte med dem på de samme nyheder (kampreferater, interviews og alt det normale, som vi også ser i aviserne).

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)