hejsa.. nogen der er interesseret i og gi et tilbud om og lave en hjemmeside for mig?? den skal handle om sports nyheder..
mvh jesper jørgensen |
Hej,
Tror du skal være meget mere specifik om hvad det er du vil have...
hejsa.. nogen der er interesseret i og gi et tilbud om og lave en hjemmeside for mig?? den skal handle om sports nyheder..
mvh jesper jørgensen |
Hej,
Tror du skal være meget mere specifik om hvad det er du vil have... |
Altid en ny ide!
Hej Jesper Det lyder som en rigtig god ide. Har du overvejet, at lave det som en blog? Der er nemlig mange som i dag udbyder sportsnyheder, så for at lave noget nyskabende kunne det være dit syn på disse sports nyheder? For at kunne lave et tilbud til dig, skal jeg dog nok brug lidt flere informationer om hvordan websitet/portalen eller bloggen skal bygges op. Har du et eller flere websites, som du syntes minder om det du gerne vil lave? Og kan du evt. sende mig disse links? Rigtig god dag. Hilsen |
Jeg ligger faktisk inde med en sports site allerede, den har aldrig været online og er ikke blevet færdig. Design og HTML/CSS er lavet og mockup af profil er også tilgængelig, som jeg kan lave for en slik. Du har dog nok behov for en hardcode koder, hvis du skal have lavet nogen funktioner. Hvis det har interesse kan du se den her: www.moresport.dk Mvh |
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
hej lone.. nej jeg har ikke overvejet og lave det som en blog... ved der er mange sider med sportsnyheder, men jeg har selv spillet prof fodbold i mange år, og kender der mange mennesker inde for den verden hvis du forstår.. og har da også en del sponsorer allerede til min side. men er virkelig en nørd til sådan noget. men prøver nu alligevel. hvis du kigger lidt på bold.dk og indkast.dk, det skal være noget i den stil..
mvh jesper |
Hej Jesper Så må du helt klart have hjemmebane fordel som bold analytiker ;-) Har du lavet en budget ramme for udviklingen af websitet?. Jeg "slynger" lige er par tal ud - bare for at høre hvor du er. Håber det er ok? Fx over eller under 50.000,- eller fx. 500.000,- til udvikling og markedføring de første 2 måneder. |
jeg ved det er nogen gode side... jeg ville selvfølgelig starte op stille og roligt.. og ved det noget der kræver at man arbejder med den hele tiden.. ville nok starte alene, og så få den til og køre... så det faktisk blev et firma. jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg ville bruge på det.. hvad ville du tro det ville koste og lave?? bare til og få sådan noget op og køre..?
jesper |
Hvis du bare skal have en side du kan lægge nyheder på, uden alle mulige fancy funktioner, er wordpress et rigtig godt udgangspunkt. En wordpress side kan sættes op for 2500 kr. Så er det bare i gang med at skrive indhold.. Venlig Hilsen Allan
|
hej petergreve.. var det noget du ville sælge måske..??
mvh jesper |
Det er en god og billig begyndelse Men hvad indeholder dit tilbud? De bedste hilsner Lone |