Det er skønt når virksomheden hamrer afsted med 120 i timen, men det gør at jeg har svært ved at kontrollerer regnskabet, når der kommer mange ordre ind per dag. Derfor står jeg nu og skal bruge et modul der kan eksportere mine ordre fra Oscommerce til summasummarum 3 (enterprise) Nogen der ved om det findes i forvejen, eller nogen der kan udvikle det? |
Oscommerce VS summasummarum
|
Hej Kenneth Du kan også skrive til Stoneware som udvikler Summasummarum. Han/de plejer at være flinke til at henvise til nogen, hvis de kender dem. Hilsen André |
Hej Kenneth Det findes et modul til OS. Jeg har prøvet det og det virkede for så vid nok, men jeg tror ikke jeg havde god nok datadisciplin til og kunne bruge det. Send mig en PM, så kan jeg sende filerne til dig. Selve modulet var ikke særlig svært og installerer. MVH Mads |
Summasummarum tillader desværre ikke en realtime opdatering. E-Summa er købt/overtaget af bgsys, hvor det nu ser ud til at være gået i stå :/. Jeg tror ikke der findes noget modul som river oplysningerne over som de skal gøres rigtigt (deler op i konti etc.), det kan dog uden problemer laves, men det har jeg vist forklaret dig tidligere.
Jimmy |
Jeg har fået tilsendt et interessant modul, det må kunne lykkes når så mange bruger de 2 programmer. Har ikke tid til at skulle have det udviklet...mon ikke jeg finder det. |
Ja, der er masser der bruger det. http://www.openforum.dk/download/file.php?id=202&sid=74b7375549828bd5c184556bd420f59b <-- Der er også et du kan hente der. Det er absolut ikke noget som tager lang tid at få "udviklet" max én dag.
Jimmy |
Jeg sidder med samme problem og har afprøvet det ovenstående modul uden sucess, det virker som om at det kun virker på gamle oscommerce versioner før 2.2. (kalder f.eks. /includes/menu.js en fil som ikke findes i min webshop). Jeg har yderligere ville teste e-summa fra www.moskjaer.dk men dette kræver også et oscommerce modul, som det ikke har lykkes mig at fremskaffe. Endelig er der www.shopeon.com som tilbyder et online værktøj til at synkronisere det mellem webshop og f.eks. Summarum. Men deres funktion til import af varelager forventes først med i løbet af efteråret. Tror jeg prøver Stoneware... |
Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø
e-summa er nu sat i produktion igen. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk