Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ønskes - igår !! Hvem kan hjælpe i de nærmeste dage

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nyheden om vores designprodukt kom for tidligt ud og nu står de unge kvinder i kø for at købe varen, og vi har ingen butik. 

Kan du hjælpe os med at vælge en go' løsning og få designet op i gear, således at der kan handles om senest en uge ?

På sigt vil vi gerne have dankort mv, men der er jo ventetid hos PBS, så lige nu må vi tage til takke med en anden løsning.

Vi har domænet hos One.com, men er friske til at flytte det.

Det skal være en brugervenlig løsning der gør det ud for webshop og hjemmeside, og som en ikke-kyndig kan vedligeholde. Et godt designeksempel er juliesandlau.com.  Der er under 50 produkter. 

Lad mig høre om der er en i dygtig og frisk webdesigner Københavnsområdet og hvilken pris du kan tilbyde.

Det blir alligevel regnvejr senere på ugen ! 

Håber på forståelse for at produkt/hjemmeside ikke nævnes her.

På genhør

Kenneth

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:25

Vi holder ikke til i København, men på Lanzarote. Men alt efter dine krav så skulle vi gerne kunne levere inden for en uge. Stik mig et kald på +45 36-96-08-53 så tager vi en snak om det

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 14:28

Hej Kenneth

Vi kan sagtens hjælpe dig,  - selvfølgelig til en god amino pris.

Ring til mig telefon: 50 13 14 15 eller send en email på Info@123design.dk

Så kan vi aftale videre - vi kan godt være færdige om en uge, også før!

Venlig hilsen

Kenni, 123Design.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:32

Hejsa,

Det er da dejligt at kunderne ligefrem står i kø :-) tillykke med det!

Jeg kan hjælpe jer i gang med en DanDomain webshop inden ugens udgang, der er god plads i kalenderen. Send mig en mail på peter@holmstrands.dk, så kan jeg fortælle mere om hvad vi tilbyder, og ikke mindst give en rigtig god Amino-sommer-pris.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 15:30

Ok - men nu havde jeg forestillet mig at hende der skal stå for det praktiske kunne kigge med over skulderen.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 15:53

Shoppen er dejlig nem at lære og kende.

Så det lærer i begge 2 lyn hurtigt, vi kan desuden tilbyde et kursus ude hos jer, hvor vi gennemgår shoppens funktioner.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 18:42

Kenneth:
Lad mig høre om der er en i dygtig og frisk webdesigner Københavnsområdet og hvilken pris du kan tilbyde.

Vi går uden tvivl med Magento. og har base i Værløse.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:09

Kenneth:

Nyheden om vores designprodukt kom for tidligt ud og nu står de unge kvinder i kø for at købe varen, og vi har ingen butik. 

Kan du hjælpe os med at vælge en go' løsning og få designet op i gear, således at der kan handles om senest en uge ?

På sigt vil vi gerne have dankort mv, men der er jo ventetid hos PBS, så lige nu må vi tage til takke med en anden løsning.

Vi har domænet hos One.com, men er friske til at flytte det.

Det skal være en brugervenlig løsning der gør det ud for webshop og hjemmeside, og som en ikke-kyndig kan vedligeholde. Et godt designeksempel er juliesandlau.com.  Der er under 50 produkter. 

Håber på forståelse for at produkt/hjemmeside ikke nævnes her.

På genhør

Hej Kenneth

Vi kan tilbyde en professionel webshop (bygget på systemet Magento, se demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/) inkl. ALT.

I får unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år for kun 9.995,-

Den gennemsnitlige leveringstid ligger typisk på 2-4 uger, hvilket vil sige at den kan være klar til at I lægger produkter og sider ind efter 2 uger såfremt I er klar på en hurtig proces. Bemærk dog at såfremt I ønsker at modtage dankort (og hvem gør ikke det), skal I godkendes af PBS hvilket godt kan tage lidt tid. I mellemtiden kan I dog godt modtage bank overførsler og/eller Paypal og lign.

Vi kan gå igang indenfor 24 timer efter at have modtaget ordren.

I kan læse mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Se iøvrigt også vores Amino sommer tilbud her: http://www.amino.dk/forums/t/63352.aspx

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:59

Kenneth:

Hej Kenneth,

Er shoppen blevet skudt afsted?

Ellers kan jeg godt kaste mig over med det samme, lyder som en interessant case. Jeg har banket et koncept samme hvor du kan få et design og implementering i DanDomain for under 10.000 kr. Læs mere om løsningen med DanDomain her - den kan kædes op mod Paypal så du kan tage i mod en del betalingskort med det samme - dog ikke Dankort.

Du kan fange mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 14:05

Undskyld at jeg ikke har sagt det før - men jeg er blevet enig med en Amino leverandør og processen er i fuld gang. Jeg tager den af nettet - hvis man kan det !!

Mvh

Kenneth

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)