Hvis jeg var dig ville jeg starte
ud med Wordpress. det er rimlig nemt at bruge og har mange funktionaliteter, og
sidst men ikke mindst så er der så masse referencer på nettet.
Fordelen ved at bruge Wordpress
er at du kan bruge dine design skills til at lave flot design i Photoshop, og
så skal du kun tilegne dig evnen til at kode CSS (stylesheets) og HTML samt
hvordan man sætter det op i Wordpress i din fritid.
Jeg ville holde fingeren fra
Typo3 eller lignende da det kræver noget mere viden.
Når alt det er sagt ville jeg som
designer fuldstændig holde mig fra at lave html / css udvikling, i stedet ville
jeg bruge en third party som f.eks CSS-Outlet (www.css-outlet.dk) eller 1902 Software's
1902 Express (www.1902express.dk) Hvis du er god til design så bliv ved det og lad
være med at spilde dine kreative kræfter på at fumle med HTML og CSS, du vil
med tiden ikke kunne følge med udviklingen og sikkert aldrig kunne tilbyde dine kunder alt det de vil have med mindre du bruger rigtig mange resourcer
på det, og der er jo et spørgsmål om det kan betale sig.
Jeg bruger også wordpress til min hjemmeside er absolut ingen wordpress ekspert med kan godt finde ud af at efterhånden selv at opdatere min side , kan klart anbefale da wordpress , laver unik titler mv.
Der findes uendelige mange plug in du kan installere med one klik download det lige det på computere klik på kontrolpanel og du har et forum , eller en kontakt formular mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Selv bruger jeg Umbraco (som også er gratis - www.umbraco.org) som er et af de bedste systemer. Du kan gøre det hele i administrationen (og her mener jeg også skifte design).
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....