Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cash back sider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg er ved at købe en cash back site, eller pointside, hvad er sådan en side værd, og kan de skjule noget, fordi nogle allerede efter 14 dage har en omsætning på 10,000 kr.

jeg er meget i tvivl om hvordan man tjekker at der ikke sker det dagen efter man køber siden, at der ingen aktivitet er.

jeg har bla. kigget på en side som hedder freewax.dk har i hørt om den og mener i den er reel

jeg leder efter sider portaler osv. som giver fra 2-40,000 kr. i mdr. men er bange for at købe katten i sækken

håber på hjælp fra jer hvordan man kan tjekke en side bedst muligt

hilsen

thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38

Vil du ik købe katten i sækken, så start din egen. Martin og Elias herinde sælger systemerne...

Ellers skal du få en oversigt over trafik på sitet (unikke besøgende) samt en oversigt over indtjeningen. Med disse i hånden har du et reelt billed af site og dens muligheder. Der er ingen som kan fjerne evt trafik fra et eksisterende site, men trafikken kan i en periode være kunstig boostet i vejret, ved f.eks meget reklame eller andet... Typisk tricks der bliver brugt op til et salg...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51

tjek hvem linker til siden brug yahoo.com

tjek pagerank

hvor mange daglige besøgene har siden

hvad tjenes på siden

husk tjek hvor mage besøgene der kommer fra de forskellige links

besøgene kan holdes kunstig højt oppe af f.eks en advords konto

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:10

hejsa

en af siderne jeg har kig på giver et overskud på ca 30.000 pr. mdr og det har den gjort de sidste 5 mdr, men jeg mangler at få statetikker og besøgstal osv. og de vil have 130.000 kr. for den det er nok okay, hvis det forholder sig rigtig.

thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:19

Hej Thomas,

Hvad er unik ved pointsider - ingenting!
Hvor stor en side vil du kigge bygge op for feks 10-15.000 for design og kode, og ligge 50.000 i markedsføring?

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:27

I mine ører lyder det for godt til at være sandt. Generer et overskud på 30.000 og vil sælge til 130.000. Det er 4,33 måneders forretningsdrivelse..

Lyder næsten som et tvangssalg.. Jeg ville nok tjekke sitet efter i sømmene, før jeg ville smide penge i det.

Når noget lyder for godt til at være sandt, er dét sandsynligvis også - andet end du hedder Joseph John Dewey :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)