hejsa jeg er ved at købe en cash back site, eller pointside, hvad er sådan en side værd, og kan de skjule noget, fordi nogle allerede efter 14 dage har en omsætning på 10,000 kr.
jeg er meget i tvivl om hvordan man tjekker at der ikke sker det dagen efter man køber siden, at der ingen aktivitet er. jeg har bla. kigget på en side som hedder freewax.dk har i hørt om den og mener i den er reel jeg leder efter sider portaler osv. som giver fra 2-40,000 kr. i mdr. men er bange for at købe katten i sækken håber på hjælp fra jer hvordan man kan tjekke en side bedst muligt
hilsen thomas |
Vil du ik købe katten i sækken, så start din egen. Martin og Elias herinde sælger systemerne...
Ellers skal du få en oversigt over trafik på sitet (unikke besøgende) samt en oversigt over indtjeningen. Med disse i hånden har du et reelt billed af site og dens muligheder. Der er ingen som kan fjerne evt trafik fra et eksisterende site, men trafikken kan i en periode være kunstig boostet i vejret, ved f.eks meget reklame eller andet... Typisk tricks der bliver brugt op til et salg...