Hej Marie Louise Hvis du vil starte en netshop med de omtalte varer, så er mit råd, glem alt om selv at importere fra starten, tag en tur på formland messen her i august, de har rigtig mange af de varer du vil forhandle og du kan få nogle gode aftaler med mange af firmaerne. Så kan du stille og roligt oparbejde din webshop og senere når du har fået lidt erfaring med hvad du kan sælge, så udvide med udenlandske messer, eller selv rejse ud i verden for at finde emner der er værd at satse på. At starte din webshop med at importere vil være en alt for stor mundfuld, hvis man vil importere skal man ud og se de fabrikker der laver produkterne, forhandle om leverancer og de vil i mange tilfælde være alt for store, man skal have tjek på told og fragt og meget mere. Men jeg vil ønske dig held og lykke med foretagendet uanset hvad du vælger |
Hej Marie,
Umiddelbart kender jeg kun denne: http://www.alibaba.com/
De har alt mellem himmel og jord, men jeg ved at der er flere af den slags sider. Hvis du søger lidt rundt på forummet er jeg sikker på at I ikke er de første der har ledt efter leverandører.
Mvh. Tue.