Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra østen??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie Louise

Hvis du vil starte en netshop med de omtalte varer, så er mit råd, glem alt om selv at importere fra starten, tag en tur på formland messen her i august, de har rigtig mange af de varer du vil forhandle og du kan få nogle gode aftaler med mange af firmaerne.

Så kan du stille og roligt oparbejde din webshop og senere når du har fået lidt erfaring med hvad du kan sælge, så udvide med udenlandske messer, eller selv rejse ud i verden for at finde emner der er værd at satse på.

At starte din webshop med at importere vil være en alt for stor mundfuld, hvis man vil importere skal man ud og se de fabrikker der laver produkterne, forhandle om leverancer og de vil i mange tilfælde være alt for store, man skal have tjek på told og fragt og meget mere.

Men jeg vil  ønske dig held og lykke med foretagendet uanset hvad du vælger

Mvh Kronborg

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marie, 

Umiddelbart kender jeg kun denne: http://www.alibaba.com/  

De har alt mellem himmel og jord, men jeg ved at der er flere af den slags sider. Hvis du søger lidt rundt på forummet er jeg sikker på at I ikke er de første der har ledt efter leverandører

Mvh. Tue. 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:51

Hejsa :-)

Tak for alle gode råd og vi kan helt sikkert bruge det til noget. :-)

Vi er meget interesseret i formland messen, og har nu købt adgangs billetter, så vi skal da en tur til messe og snuse lidt. :-)

Mange hilsner fra Marie

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:56

Det virker da oplagt at opkøbe/overtage en eksisterende webshop. Så er i klar til at gå igang med det samme, og samtidig får i leverandørkontakter, kundekartoteker etc. med. Jeg synes jeg har set nogle prisbillige shops på Amino Virksomhedsbørs. Det er da værd at kigge lidt på :)

Med venlig hilsen

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 16:05

Jeg kan tilbyde gode priser på hot fusion, cold fusion, trenser, clips m.m.

Skriv til info@luxdesign.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Festsortimentet.dk Skrevet kl. 22:58

Hej der findes flere forskellige hjemmesider hvor man kan finde leverandører i Kina et par stykker er www.alibaba.com og www.madeinchina.com 

Jeg har selv fundet frem til flere leverandører på disse sider men "problemet" er som også Tue siger at man dels skal købe en støre mængde hvis det ikke bare skal være en "sample order" og for at få den rigitge pris har jeg enten haft nogle kineser til at forhandle med dem eller selv taget ud for at besøge dem. De fleste Kineser er bange for at handle med Europæiske firma og især hvis der ikke er opbygget nogle relationer.

Men i kan også prøve http://www.madeinchina.com fordelen ved denne side er at man kan se priser på de fleste vare og man behøver ikke at bestille en hel container, ulempen er bare at prisene er for høje

I er evt. velkommen til at kontakte mig hvis det kan hjælpe jer, jeg her en del kontakter i kina og er jævnlig derude, så det kan da godt være vi kan finde ud af noget hvis i er interesseret.

Med venlig hilsen

Jan

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)