Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra østen??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi (min mand og jeg) har et stort ønske om at komme igang med at lave en webshop, vi er klar over at sådan noget tager tid, men vores problem i det at være nye indenfor import/køb, er at vi ikke aner hvor henne vi kan finde gode leverandør, hvor vi kan handle ind til gode (billige) priser.

Så vores spørgsmål til alle jer, er om nogen af jer kender gode leverandører hvor vi kan købe så som

Hair extensions (hot fusion, trendser og tilbehør)

Tøj (både børn og voksen)

Smykker (som øreringe, søde ringe, halskæder mm.)

Vi har nogenlunde styr på det med told og skat, priser og regler.

Vi mangler egenlig bare lidt hjælp til at komme igang med vores drøm om, at jeg kan gå her hjemme, passe børn og webshop, imens manden passer eget firma. :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:15

Hejsa.

Nu skal i høre I skal tage på et at www.importguiden.dk kurser  det hedder fra A til Z jeg har selv været på det og det er vildt godt, det tager 4 timer og koster kun 1000 kr. og det er det hele vær du lære alt lige fra handels kultur til fragt, betaling, leveringdør søning og hvad man skal passe på.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:41

Hejsa. :-)

ja det kunne det godt være.

Vi går og leger med mange ide'er om hvad skal det skal være, og helt sikker det kunne godt være Pilgrim smykker. :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:46

Vi har kigget på den hjemmeside importguiden, og vi vil helt sikkert melde os til sådan et kursus. :-)

Vi har hørt og læst om mange som har været på sådan et kursus og har fået rigtig meget ud af det, men har bare ikke kunne finde stedet hvor kursene bliver holdt, så tak det vil vi gøre. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12863
Skrevet kl. 00:07

Husk på at som importører af smykker er man ansvarlige for at de overholder miljøstyrelses  bestemmelser vedr. smykker.

Er der tale om smykker af guld sølv, platin eller palladium skal i også overholde gældende lov vedr. arbejder af ædelmetal.

http://www.aedelmetalkontrollen.dk/cms/site.aspx?p=6106

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Du kan sende en PB hvis det er. Vi har adgang til både Pilgrim samt Dyrberg & Kern...

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:52

Marie Louise:

Vi (min mand og jeg) har et stort ønske om at komme igang med at lave en webshop, vi er klar over at sådan noget tager tid, men vores problem i det at være nye indenfor import/køb, er at vi ikke aner hvor henne vi kan finde gode leverandør, hvor vi kan handle ind til gode (billige) priser.

Så vores spørgsmål til alle jer, er om nogen af jer kender gode leverandører hvor vi kan købe så som

Hej Narie Louise

Du ser ellers ud til at have nok at gøre men frisk nok, at du vil i gang med en webshop. Husk på at det kræver sin mand - også hvis man er en kvinde :)

Jeg ville søge hjælpe hos de danske ambassader, konsulater og eksportstipendiater. De er venlige og meget hjælpsomme. De kan finde egnede leverandører til dig og tjekke dem. Du finder adresserne på um.dk

Du kan også søge hos fx kompass.dk

Hvorfor varer fra østen? Der er mange andre lande med kvalitetsvarer til fornuftig pris. Sverige, England, USA.

Held og lykke med foretagenet. - Det behøver ikke at være så svært at komme i gang.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12863
Skrevet kl. 23:03

Bjarne Ravn:
Jeg ville søge hjælpe hos de danske ambassader, konsulater og eksportstipendiater. De er venlige og meget hjælpsomme. De kan finde egnede leverandører til dig og tjekke dem. Du finder adresserne på um.dk

Du glemmer lige at nævne at de tager sig godt betalt for deres service.

En ofte langt bedre og gratis løsning er at bruge de respektive landes handels afdelinger i Danmark, du vil typsik kunne finde dem på ambassadernes hjemmeside.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:39

Ravn:

Bjarne Ravn:

Du glemmer lige at nævne at de tager sig godt betalt for deres service.

En ofte langt bedre og gratis løsning er at bruge de respektive landes handels afdelinger i Danmark, du vil typsik kunne finde dem på ambassadernes hjemmeside.

Mvh

Ravn

Godt betalt er ik ordet... Hva skal DK med en ambassade, når de ik engang gider hjælpe uden at skal have et honorar, der er uden for logisk rækkevide... Stay away from them!!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)