Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seperat betalingsmodul?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg er ny her og har et nybegynder spørgsmål, jeg er ikke iværksætter endnu men leger med tanken om at starte mit eget websted som sælger en e-bog som jeg allerede er godt igang. jeg har et problem som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal løse, og håber i kan give mig nogle konstruktive svar!

Jeg vil gerne lave en webshop, og jeg har et problem med Betalingsmoduler og hjemmesider, kiggede lidt på ''www.One.com'' der kan man oprette en billig hjemmeside men kan man putte betalingsmoduler ind der på? jeg så på dandomain.dk at man kan købe et betalingsmodul som fremstød seperat, og hvis for man så bare en html kode til sin hjemmeside? Eller hvordan.

I må hjertens gerne give forslag til andre muligheder etc. Jeg er åben for nye idéer.

Jeg har en webdesigner i familien, så det med designet er der styr på min hun ved ikke noget om e-betaling etc. 

er meget på bar bund og som sagt håber jeg i vil være overbærende, og give nogle svar.

mvh. Gilstrøm&Kromann.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:06

Har du overvejet at tage fat i et e-bogs forlag og høre, hvad de kan gøre for dig? Umiddelbart vil jeg tro, at det vil være både billigere og mere effektivt for dig at gå denne vej.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:07

Du kan sagtens putte et betalingsmondul ind på et One.com domæne, du skal bare have en indløsningsaftale med en af de mange udbydere.

Alternativt kan du kigge på www.ewire.dk eller www.paypal.com (ved paypal kan du dog ik modtage dankort, men de fleste dankort er idag Visa/Dankort, og kreditkort er desuden det sikreste at bruge ved nethandel...)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16

Gilstrøm&Kromann:
Hej Amino'er, jeg er ny her og har et nybegynder spørgsmål, jeg er ikke iværksætter endnu men leger med tanken om at starte mit eget websted som sælger en e-bog som jeg allerede er godt igang. jeg har et problem som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal løse, og håber i kan give mig nogle konstruktive svar!

Velkommen til.

Gilstrøm&Kromann:
Jeg vil gerne lave en webshop, og jeg har et problem med Betalingsmoduler og hjemmesider, kiggede lidt på ''www.One.com'' der kan man oprette en billig hjemmeside men kan man putte betalingsmoduler ind der på? jeg så på dandomain.dk at man kan købe et betalingsmodul som fremstød seperat, og hvis for man så bare en html kode til sin hjemmeside? Eller hvordan.

Der findes forskellige løsninger på dette

1. www.myll.dk - er et forlag som kun sælger e-bøger. Her sælges bogen via forlagets webshop - du får tilknyttet en blog (et personligt website) hvor du kan markedsfører e-bogen. Myll tager x % af hvert salg for denne ydelse.

2. Du får lavet en webshop - brug fx. dandomain.dk eller scannet.dk - her er alle tingene ret nemme og tilgængelige. Det eneste du skal gøre - er at få fat i en der kan sætte designet op.

Jeg vil holde mig langt væk fra one.com - da deres load tider på deres servere er uroligt langsom - jeg har engang været kunde hos dem - og vil kun anbefale det til privat brug.

3. Du får lavet et simpelt website i fx. wordpress eller joomla - dette kan gøre for 2-10.000 kr hvis der blot bliver redigeret i et eksiterende design (der findes tusindvis af gratis design på nettet klar til brug.

- du kan integrere betaling via paypal.com eller http://www.2checkout.com - de tager en % af hver transaktion der laves.

Mirus-seo bruger bl.a. 2chekout.com se http://www.mirus-seo.dk/facebook-marketing-reklame-markedsfoering.htm - hvordan det kan sættes op.

Jeg vil nok vælge løsning 1!!

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:19

Til Jakob: Jeg har fra starten besluttet mig for at jeg selv vil lave siden af  to grunde, 1 jeg får træning, jeg er ny og er klar til at lære så meget så muligt og regner på ingen måde med at blive millionær på denne idé. 2. At jeg tror det vil give et bedre økonomisk udspring hvis jeg selv sælger mit produkt. Dog vil jeg sige dig mange tak for svaret, er glad for at du kunne svare så hurtigt og du må hjertens gerne give et nyt svar udfra det jeg lige har skrevet. (:

Til Fashion-seller: Mange tak for dit svar, jeg finder det yders brugbart jeg forstår godt nok ikke præcist hvad du mener med indløsningaftale? med udbydere mener du så paypal/ewire/micropayment/dandomain? eller one? undskyld jeg er så uvidene men alle har jo været nye engang (; 

mvh. Gilstrøm&Kromann. 

Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 23:25

Til : Lars,  tak for din hjælp jeg vil dog gerne lægge ud med at prøve noget med one og så et seperat betalingsmodul da jeg helst vil holde det simpelt og på et lavt budget til at starte med senere kan jeg selvfølgelig overveje en anden og dyrere løsning. Jeg vil gerne endnu engang takke for dit indlæg, det er rart at se at folk har lyst og overskud til at hjælpe andre! 

mvh. Gilstrøm&Kromann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Gilstrøm&Kromann:
d one og så et seperat betalingsmodul da jeg helst vil holde det

Du kommer til at fortyde det 100 gange med dem. Brug lidt flere penge på dit webhotel - det er givet rigtigt godt ud. Jeg troede også jeg havde skudt papegøjen da jeg først fik betalt for 1 år hos one - og efter 1 måned droppede det igen.

Jeg kører idag hos powerhosting.dk - som er helt fantastiske - og yder en god service. mener det koster omkring 50-60 kr i måneden. og det er givet godt ud. Hvis du tror på din e-bog burde du også ville smide under 1tkr i puljen til din salgs kanal.

Jeg mener ikke du skal have en krone op ad lommen hvis du kan få et samarbejde om med myll.dk - derved har du ingen udgifter til andet end domæne og hosting!! så skal du ikke spekulere i betaling moduler osv.!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Gilstrøm&Kromann:

Til Jakob: Jeg har fra starten besluttet mig for at jeg selv vil lave siden af  to grunde, 1 jeg får træning, jeg er ny og er klar til at lære så meget så muligt og regner på ingen måde med at blive millionær på denne idé. 2. At jeg tror det vil give et bedre økonomisk udspring hvis jeg selv sælger mit produkt. Dog vil jeg sige dig mange tak for svaret, er glad for at du kunne svare så hurtigt og du må hjertens gerne give et nyt svar udfra det jeg lige har skrevet. (:

Til Fashion-seller: Mange tak for dit svar, jeg finder det yders brugbart jeg forstår godt nok ikke præcist hvad du mener med indløsningaftale? med udbydere mener du så paypal/ewire/micropayment/dandomain? eller one? undskyld jeg er så uvidene men alle har jo været nye engang (; 

mvh. Gilstrøm&Kromann. 

Du skal have et firma til at indløse dine betalinger til PBS. Dvs et firma som har et modul, som kan overfører betalingerne sikkert til PBS...

Finder lige et link til en liste Thorborg lavede sidste dag med firmaer, som har denne service. Bemærk dog at Ewire og Paypal har denne inkluderet i deres services...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:06

Hej :)

Og velkommen til Amino..

Du kan ganske enkelt ikke bruge One.com. Spørg evt. i deres support. Jeg måtte rykke til gigahost.dk som jeg er glad for jeg gjorde. Grunden til du ikke kan bruge One er at de har slået PHP_safemode til off (eller on) kan ikke ikke huske det, men de har i hvert fald slået det, til det fokerte. Du finder derfor ingen webshops som kører hos One.. Sådan var det i hvert fald for ½ år siden, skal ikke kunne sige om det er ændret.

Held og lykke med det..

Casper.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)