Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seperat betalingsmodul?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg er ny her og har et nybegynder spørgsmål, jeg er ikke iværksætter endnu men leger med tanken om at starte mit eget websted som sælger en e-bog som jeg allerede er godt igang. jeg har et problem som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal løse, og håber i kan give mig nogle konstruktive svar!

Jeg vil gerne lave en webshop, og jeg har et problem med Betalingsmoduler og hjemmesider, kiggede lidt på ''www.One.com'' der kan man oprette en billig hjemmeside men kan man putte betalingsmoduler ind der på? jeg så på dandomain.dk at man kan købe et betalingsmodul som fremstød seperat, og hvis for man så bare en html kode til sin hjemmeside? Eller hvordan.

I må hjertens gerne give forslag til andre muligheder etc. Jeg er åben for nye idéer.

Jeg har en webdesigner i familien, så det med designet er der styr på min hun ved ikke noget om e-betaling etc. 

er meget på bar bund og som sagt håber jeg i vil være overbærende, og give nogle svar.

mvh. Gilstrøm&Kromann.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:06

Har du overvejet at tage fat i et e-bogs forlag og høre, hvad de kan gøre for dig? Umiddelbart vil jeg tro, at det vil være både billigere og mere effektivt for dig at gå denne vej.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:07

Du kan sagtens putte et betalingsmondul ind på et One.com domæne, du skal bare have en indløsningsaftale med en af de mange udbydere.

Alternativt kan du kigge på www.ewire.dk eller www.paypal.com (ved paypal kan du dog ik modtage dankort, men de fleste dankort er idag Visa/Dankort, og kreditkort er desuden det sikreste at bruge ved nethandel...)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16

Gilstrøm&Kromann: