Hej Amino'er, jeg er ny her og har et nybegynder spørgsmål, jeg er ikke iværksætter endnu men leger med tanken om at starte mit eget websted som sælger en e-bog som jeg allerede er godt igang. jeg har et problem som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal løse, og håber i kan give mig nogle konstruktive svar! Jeg vil gerne lave en webshop, og jeg har et problem med Betalingsmoduler og hjemmesider, kiggede lidt på ''www.One.com'' der kan man oprette en billig hjemmeside men kan man putte betalingsmoduler ind der på? jeg så på dandomain.dk at man kan købe et betalingsmodul som fremstød seperat, og hvis for man så bare en html kode til sin hjemmeside? Eller hvordan. I må hjertens gerne give forslag til andre muligheder etc. Jeg er åben for nye idéer. Jeg har en webdesigner i familien, så det med designet er der styr på min hun ved ikke noget om e-betaling etc.
er meget på bar bund og som sagt håber jeg i vil være overbærende, og give nogle svar.
mvh. Gilstrøm&Kromann. |
Har du overvejet at tage fat i et e-bogs forlag og høre, hvad de kan gøre for dig? Umiddelbart vil jeg tro, at det vil være både billigere og mere effektivt for dig at gå denne vej.