Hej alle Som den velopdragne unge mand jeg er, vil min moar blive tosset hvis jeg ikke hilser pænt på alle inden jeg bidrager med mine indlæg og gør mit til at biddrage til den fortsatte succes Amino allerede er. Med andre ord så vil jeg gerne præsentere mig selv som ny bruger på Amino. Jeg har i ca 2 år arbejdet med WideEyes - mere eller mindre på fritidsplan - og er nu ved at udvide og gå fuld tid. WideEyes laver Virtuelle Rundture - se os på www.WideEyes.dk - der består af HDR (High Dynamic Range) panoramabilleder sat op i et grafisk design med div features og egenskaber såsom interaktiv grundplan, mulighed for at gå fra lokale til lokale o.m.a. Erfaringer fra udlandet viser at det er den mest effektive måde at fremvise hoteller, restauranter, huse, turistmål etc. etc. Ideen er at lever man på den ene eller anden måde af sine faciliteter så er man også tjent med at kunne vise dem frem så effektivt som muligt. Jeg håber I vil tage godt imod mig. Jeg ved allerede nu at jeg vil få stor brug på Jeres respons og håber på at kunne bruge dette forum som sparringspartner. Med venlig hilsen Morten Andersen |
Hej Morten
Velkommen til