Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad jeres navn runge for vores 100.000 brugere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Dansk skuespiller katalog har 100.000 brugere i vores netværk, alle aldre og alle landsdele er inkluderet...

Vi du have gratis markedsføring via vores hjemmesider, nyhedsbreve og annoncering skal du komme med et tilbud vi ikke kan sige nej til...

Det kan være noget gratis fra din shop, eller først til mølle efter 10 fladskærme, eller et kroophold for hele familien... Everything goes

Mail os info@dask-online.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 23:01

10 gratis sushi startsæt, værdi: 2500,- :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:28

Mit navn rungede for en lille million facebook brugere igår ... det kostede mig 5 $ :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34

Mikkel Mikjær Christensen:

Mit navn rungede for en lille million facebook brugere igår ... det kostede mig 5 $ :D

Tør man spørge hvordan, for det lyder godt nok imponerende og billigt :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Må man spørge , Hvor tit er folk derinde på din hjemmeside , altså online på hjemmesiden ? , din alexa rank var godt nok lav , jeg ved godt at alexa rank , ikke giver et præcis billedet i antal besøgene om dagen , men har du en statistik over antal besøgene om dagen ?

http://www.alexa.com/siteinfo/dask-online.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 00:18

Hej Mikael

Nej. Alexa er ikke helt præsis...i sommerperioden har vi mellem 1500 og 2500 besøgende på DASK-online, i vinterperioden det dobbelte, men vi en række andre aktiviteter som kører via vores andre hjemmesider, Kortoggodt.info, fantasilaesning.dk, dask-offline.dk... samt en lang række aktiviteter som blandt andet en stor essaykonkurrence, 50 filmskuespillerskoler, kurser mv... det løber op ;-)

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:19

Fashion-Seller:

Tør man spørge hvordan, for det lyder godt nok imponerende og billigt :D

Simpelt min kære Watson ... man laver banneret så konkret at folk kun klikker hvis de har en konkret købelyst, behov og kraft. Så betaler man per klik, og man betaler til og med lavt per klik (mener min står til .3$). Jeg har haft et sted mellem 10 og 20 kliks på den konto, og jeg har haft 2 salg, men jeg har haft små 150.000 visninger og det har kostet mig omkring 10$

En anden kampagne har jeg begrænset til folk der arbejder som indkøbere, marketingsfolk, selvstændige mv. og har helt konkret skrevet på annoncen at det koster _mindst_ 3000+moms at komme igang, idag har jeg haft små 10.000 visninger, og 4 kliks, det har kostet mig lidt over halvanden dollar, og har givet ét lead som tilsyneladende vil handle for en 15-20.000kr.

Jeg syntes sq det er smart :)

Alle dem som ellers havde klikket sig ind på siden, og ikke havde bestilt fordi det var for dyrt, kender prisen på forhånd og klikker slet ikke på mit link og koster derfor ikke noget.

Men den procentdel som før ville have klikket på annoncen, har nu istedet set den, og kender nu mit produkt og min pris, og jeg har erobret en lille del af hans hukommelse. Hvis han ser min annonce hver dag i de næste 6 mdr, så håber jeg at når han får brug for mit produkt om 7mdr så husker han mit navn ;)

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 00:20

Lyder som en god start, hvad med gratis DVDer og CDer, blade osv... det er lige målgruppen?

Tommy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)