Hej Aminoer Jeg har efterhånden haft kontakt til en del af de leverandører jeg ønsker at handle med når jeg på et tidspunkt forhåbentlig skal åbne butik. Dog har jeg fået det svar fra nogle leverandører, at det område jeg ønsker at sælge i, allerede er dækket ind af andre forhandlere. Da jeg vurderer, at disse varer spiller en rolle for udvalget i min butik og konkurrencen på markedet, vil jeg gerne høre jer, om I tror den går, hvis man kan få kontakt til en der forhandler disse produkter i et helt andet område, og så købe et parti varer af/igennem dem? Jeg behøver jo ikke reklamere med, at jeg forhandler varen, men så er den der når kunderne efterspørger den. Er jeg helt ude i hampen med sådan en idé? Er der noget lovgivingsmæssigt som hindrer mig i det? Der kan selvfølgelig være noget om, at det ikke er etisk korrekt. Med venlig hilsen Helle Christensen |
Der er intet forkert i det, men hvis du køber hos en anden forhandler, bliver dine priser automatisk højere og kan det så betale sig?
Du følger loven omrkring frit marked, men du vil nok ik være velanset blandt flere af de brands du gør det der med...