Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver din hjemmeside gratis..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

.. hvis jeg må bruge dig som reference på min fremtidige hjemmeside!

Jeg er en ung fyr på 19 år, der lige er blevet student.. Nu står jeg lidt og mangler et job, og de hænger jo ikke på træerne i øjeblikket! Derfor håber jeg lidt på at kunne tjene en lille smule penge på min store hobby, som er programmering og design af hjemmesider. Jeg kunne til gengæld aldrig finde på at tage penge for noget, hvis ikke jeg var sikker på at min kunde ikke var 100% tilfreds med det jeg lavede til dem, og det kan jo være lidt svært med et produkt som en hjemmeside, hvis ikke man har nogle referencer.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde et lille firma her på Amino, som godt kunne tænke sig en ny og flot hjemmeside - helt gratis! Der er ikke tale om nogen stor webportal eller noget, men om enten det man kalder et online visitkort, som er en lille hjemmeside, med 5-10 undersider, eller en hjemmeside bygget over cms'et Wordpress, der er udviklet til at lave weblogs.

Jeg laver det hele gratis, hvis altså bare jeg må få lov at bruge dig som reference på min fremtidige hjemmeside. Hvis du synes det lyder interessant kan du kontakte mig på min e-mail: petersuhm (a) hotmail (punktum) com.

Jeg forbeholder mig retten til selv at bestemme hvem jeg vælger at lave hjemmesiden for, så der er derfor IKKE tale om "først til mølle" -princippet.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:09 | Låst

mail sendt :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 16:15 | Låst

EagleGolfShop:

mail sendt :-)

Fedt, jeg tjekker mails når jeg kommer hjem i aften!

Og glemte lige at skrive at i godt lige må skrive et par ord om hvad jeres virksomhed laver!

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:15 | Låst

Jeg har sendt dig en mail :-) Fantastisk tilbud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03 | Låst

Har sendt dig en mail.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:29 | Låst

Jeg har også sendt dig en mail :0)

Kh Tanya

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 18:54 | Låst

Jeg lukker for henvendelser i aften, da jeg allerede har fået 6 henvendelser! Jeg skal nok opdatere tråden når jeg har valgt en opgave!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 20:48 | Låst

Jeg har besluttet mig for hvem jeg vil lave hjemmeside til og ønsker derfor ikke flere henvendelser foreløbigt!

Tak for henvendelserne!

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:29 | Låst

Må vi hører hvem du valgte?

Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:00 | Låst

har du fundet et emne?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)