Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betydning har TITLEN i et link?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg laver et link, har jeg mulighed for at skrive i feltet title, men hvilken betydning har feltet?
Skal feltet overhovedet udfyldes?

vh
Henrik

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Du har ingen konkurrence på søgeordet "telecall", hvorfor så betale for et link, når du ligger nummer 1 på søgningen?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Henrik,

Som udgangspunkt bør du skrive noget i title-attribute feltet, hvis du synes, at det har relevans for websurfere, der kommer forbi dit link.

SEO-effekt skal du i hvert fald ikke forvente noget af. Jeg testede det tidligere og skrev et indlæg på min blog med titlen "Title attributes virker ikke".

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:13

Hej Frank

Mange tak for svar. Det var lige det svar jeg ledte efter

vh
Henrik

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:57

GevinstGaranti:

Du har ingen konkurrence på søgeordet "telecall", hvorfor så betale for et link, når du ligger nummer 1 på søgningen?

det er en god måde at måle trafik,   det er jo også derfor folk bruger "brand kampagne" i deres adwords kampagner.

+ er der nogen der mener at det faktisk giver mere trafik både at have adwords og organisk resultat som nummer 1

1+1=3

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:34

Hej Kim

Hvad mener du med at det er en god måde at måle trafik på? På søgeordet "telecall" har jeg ikke meget trafik, men brand kampagne lyder som noget der skal afprøves :-)

vh
Henrik

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 17:44

nej der er nok ikke meget trafik, men det giver dig en god idé om din branding virker.

.Jeg går ud fra dit firma hedder telecall....   jeg syntes du skal lave en brand kampagne i dine adwords med feks disse ord

telecall.dk

telecalldk

telecal.dk

tellecall.dk

telecall

telcall.dk

osv osv, det er en god idé at huske stavefejlene da mange folk staver forkert.  der er en MEGET stor del af vores befolkning der faktisk tror at google er internettet,  så hvis de feks skal besøge telecall.dk  så  3/!0 gange vil forbrugeren sansynligvis indtaste det i google's søgefelt.

bare sæt max bud på 2-3 kr, det er meget billige kliks. 

Du er velkommen til at tilføje mig på msn k_Raufort  AA  hotmail.com hvis du har flere spørgsmål, jeg elsker at arbejde med adwords :)

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:59

Kim Raufort:

nej der er nok ikke meget trafik, men det giver dig en god idé om din branding virker.

.Jeg går ud fra dit firma hedder telecall....   jeg syntes du skal lave en brand kampagne i dine adwords med feks disse ord

telecall.dk

telecalldk

telecal.dk

tellecall.dk

telecall

telcall.dk

osv osv, det er en god idé at huske stavefejlene da mange folk staver forkert.  der er en MEGET stor del af vores befolkning der faktisk tror at google er internettet,  så hvis de feks skal besøge telecall.dk  så  3/!0 gange vil forbrugeren sansynligvis indtaste det i google's søgefelt.

bare sæt max bud på 2-3 kr, det er meget billige kliks. 

Du er velkommen til at tilføje mig på msn k_Raufort  AA  hotmail.com hvis du har flere spørgsmål, jeg elsker at arbejde med adwords :)

Hej Kim

Jeg tror ikke at det er nødvendigt at bruge adwords på de ord du foreslår Big Smile
Har du tjekket dem på google?

vh
Henrik

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 19:10

Jamen det må du selv bestemme :)

jeg har tjekket nogle af søgningerne... og der kommer også en annonce op som sikkert bliver "triggeret" af feks "tele".i broad.....det ved jeg ikk rigtigt,..

hvis du laver feks "telecal.dk" i exact match, så vil klikprisen være lavere og relavansen højere.

Men med en brand kampagne kan du virkelig se hvad dine besøgene søger efter, og hvor mange gæster du egenlig har der leder efter dit domæne navn på google... og trust me... de konveterer..

Jeg ved godt at der er mange der siger man skal ikke have adwords når man ligger nummer 1, men altså undersøgelser viser at det giver mere trafik. og du så kan du jo også måle om de gæster der søger efter dit firmanavn konveterer...

M  dfdf

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:16

Hej Kim

Jeg tjekkede lige. Jeg har allerede annoncer på de fleste ord som du foreslår, men de giver nærmest ingen klik.

vh
Henrik

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)