Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spillehal m. tips, lotto, odss, storskærm osv. ALA PITSTOP

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror spilmonopolet bliver frit inden for det næste halve år, for selv danskespil er med på den ide nu, og jyden, uanset hvordan du vender og drejer den så skal du huske at du skal indbetale 95000 kr til skat, de skal stå på en lukket konto eller sendes til dem ikke at det gør så meget men du skal bare lige huske de penge i dine budgetter hvis du skal ud at låne pengene, og mht hvilke kommuner der har sagt stop for spillehaller, så bliver du vist nødt til at kontakte din kommune.

Held og lykke

Thomas

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:22

Mange tak for alle jeres svar..Big Smile

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:01

Du skal bare være afklaret med at de mennesker du tiltrækker, nok ikke er nogen man normalt ville bruge tid på privat. Har selv arbejdet i 2 spillehaller i 3 år, så jeg kender lidt til miljøet. En ting du i hvert fald skal huske: du kan ALDRIG stole på dem.

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 11:28

Hej Kim, det var et rigtigt godt råd

mvh

Thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:59

tje1:

Jeg tror spilmonopolet bliver frit inden for det næste halve år, for selv danskespil er med på den ide nu, og jyden, uanset hvordan du vender og drejer den så skal du huske at du skal indbetale 95000 kr til skat, de skal stå på en lukket konto eller sendes til dem ikke at det gør så meget men du skal bare lige huske de penge i dine budgetter hvis du skal ud at låne pengene, og mht hvilke kommuner der har sagt stop for spillehaller, så bliver du vist nødt til at kontakte din kommune.

Held og lykke

Thomas

Til efteråret forsvinder Danske Spils monopol...

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19

Hej jeg ved ikke hvor langt du er kommet med din spillehal etc. det er jo meget lang tid siden du har skrevet dit indlæg.

dog vil jeg anbefale at gå langt uden om pitstop/danske spil .. du kunne eventuelt ringe/kontakte nogle af deres franchisetagere og tro mig ikke noget kønt billede du vil få. desværre.

Men håber du er kommet godt igang.

MVH John

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)