Jeg skriver for at forhøre mig om et tilbud på telesalg og evt. også mødebooking for mit firma; MissingINK, som er en rekrutteringsvirksomhed med speciale i designbranchen. Vi er i øjeblikket i gang med at få programmeret sitet www.designjobbank.dk - en 100% online job- og projekt portal ligeledes med fokus på designbranchen.Portalen forventes lanceret i slutningen af august i forbindelse med den Copenhagen Designweek. Vi har brug for sælgere til produkterne i DesignJobbank, samt mødebooking i forbindelse med dybdegående rekrutteringsydelser og kan tilbyde høj provision. Send mig endelig en mail på thomas@missingink.dk eller på tlf 28729951
Vi har et rigtigt godt produkt der særdeles egnet til salg via telefon, det er afprøvet hos en af jeres konkurrenter, der udviste stor interesse, da kunder var meget interesserede.
Vi har kun 1 ringe dag pr. uge, og der arbejdes kun til fast dagspris (2.956,00), og 4 ugers ventetid inden vi kan kan få en dag
Vi ville gerne provisions afregne med 15 % af salget. (Første prøve / ringe dag solgte de for 21.000)
Du er velkommen til at kontakte Carsten Villadsen på 60386960
I skal da sælge reklameballoner inden for vores verden (ballon verden) er der stadig travlt, men vi kan nemt klare mere.
Vi kan som de eneste i Norden lever inden for bare 2 dage, vi trykker kun med silke tryk, og så trykker vi helt ned til 100 stk. af gangen, hvor andre ikke trykker under 1000 stk. vi trykker to farver, vi kan trykke på alle 4 sider og i toppen, vi trykker alt her i huset, så der er ikke nogen mellemled.
Jeg er ved at stable et indkøber-koncept på benene, hvor jeg har brug for et nært samarbejde med flere telemarketingbureauer. Skriv tilbage, hvis du er interesseret i at købe møder/salgsmuligheder af mig til videresalg. Jeg skal gerne forklare på telefon 61 28 83 84.