Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - Vores næste trappetrin mod vores egen virksomhed

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino-brugere.  :)

Vi er to unge mænd fra Aalborg, som vil starte vores egen virksomhed. Det er en servicevirksomhed, som bl.a. yder en service for virksomheder. Vi har derfor været igang med at henvende os til virksomheder i lokalområdet(Aalborg 9000), hvor flere melder positivt tilbage.

Nu er der så bare et problem. Oprettelse af hjemmeside. Vi søger derfor lidt hjælp til dette, da ingen af os har erfaring eller forstand på, hvordan man gør. Derfor søger vi f.eks. tilbud om, hvad det ca. vil koste at få proffer til at lave en side for os. Vi har søgt på nettet, men vi synes, at prislejet er meget forskelligt.

Vi har nogle ønsker mht. hvad siden skal have af funktioner:

- brugerlogin, besøgsstatistik og søgning internt på siden

Så alle svar kan bruges. Lige fra gode råd mht. gode websites, som vi evt. kan bruge til tilbud fra webdesignere.

Mvh.

Martin Hvidman 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:15

Hej

Kontakt mig på mecci@live.dk, det er noget jeg kan ordne til dig til 1500 kr.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:28

Hej Martin,

Jeg vil meget gerne høre lidt nærmere omkring hvad det er i skal bruge af funktionaliteter, og så komme med et forslag til løsning af opgaven, samt selvfølgelig en helt fantastisk Amino-pris :-)

Du kan fange mig på peter@holmstrands.dk

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:36

Hej Martin,

Det lyder fedt at i har damp i maskinen.

Vi vil sagtens kunne hjælpe dig, dog vil vi ikke kunne gøre det til 1.500,-

Vores typiske gennemsnitspris ligger på 8-12.000,-
Alt efter ønsker og behov til design samt CMS.

Vi leverer en professionel ydelse til en rigtig konkurrencedygtig pris.
Det er vigtigt for mig at vi kommer tæt på jeres virksomhed så vi kan hjælpe jer med at få en løsning som bringer jeres virksomhed frem i feltet.

Vi kan ligeledes bistå med tekstudformning, logodesign samt definering af jeres kundegruppe - så jeres hjemmeside konverterer bedst muligt.

Du er velkommen til at kontakte mig på 89 938 138 eller henrik/a/danskwebinnovation.dk - så finder vi den løsning der passer bedst til jeres virksomhed.

Du kan læse mere om os her: http://www.danskwebinnovation.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:59

Du skal være velkommen til at kontakte mig på Thomas@aboutweb.dk med mere info . Vi kan helt klart hjælpe jer

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:04

tak for svarene.. Jeg kontakter jer løbende over enten mail eller via en pm. :D

Mvh.

Martin H. Hansen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:12

Hej Martin,

Du må gerne sende mig en mail, med en lidt nærmere beskrivelse af projektet og så vil jeg vende tilbage til dig med mine forslag/idéer til siden sammen med et tilbud.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 23:43

Hej Martin

Kontakt mig gerne på mail@gadensgaard.dk med lidt mere info om opgaven så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring mulighederne for jeres nye hjemmeside. Jeg er selv fra Aalborg, så et fysisk møde vil også være en mulighed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01

Hej Martin,

Det lyder da meget interessant.
Hvis jeg skal hjælpe jer, kunne det være rart med en lidt mere detaljeret og uddybende kravspecifikation.

Jeg har en iværksætter løsning til 2500 kr som du er velkommen til, at se på linket: http://www.np3design.com/VisProdukter.aspx

Hvis det har jeres interesse, så skal i endelig ringe eller skrive en mail,

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:58

Hej,

Vi vil selvfølgelig også gerne give et bud. Vi ligger nok i mellemleje rent prismæssigt ift. de andre i tråden. Vi plejer at sige at vi ligger i den billige ende for en professionel hjemmeside.

Vi laver en professionel CMS hjemmeside(altså med et redigeringsprogram) for 5.995 DKK ex moms. Systemet er open source, hvilket betyder at det er ganske gratis at benytte. Vi sætter jeg godt ind i systemet og yder support hele vejen.

Du skal være ganske velkommen til at kontakte mig på 2152 4692 eller nikolaj@standoutdesign.dk - Der er også åbent for en uforpligtende snak om ønsker og funktioner.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)