Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop bygget fra bunden - feedback ønskes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har i dag lanceret ny webshop, hvor man kan købe og leje malerier til sit hjem eller arbejdsplads.

Jeg har selv bygget webshoppen op fra bunden, så der har været 100% frihed til at designe og implementere efter egne ønsker - ingen dårlige undskyldninger om uduelige reklamebureauer eller utilstrækkelige standardløsninger Smile

Jeg glæder mig til at høre, hvad I mener om webshoppen.

Se online galleriet / webshoppen her.

PS:
I er meget velkomne til også at teste shoppens checkout, som der er brugt meget tid på. Hvis du blot skriver test i kommentarfeltet på adressesiden, så lover jeg efterfølgende at slette ordren. Skulle du ligefrem blive fristet til at købe eller leje, så skriv Amino i kommentarfeltet, og jeg vil sende en gratis Samsøe t-shirt med maleriet.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:09

Sjovt koncept. Jeg synes at webshoppen fungerer rigtig godt, designet ligeså. Jeg kan ikke komme på noget der mangler. Hvis jeg absolut skal sætte en finger på noget, så synes jeg godt at du kunne fikse dig et bedre logo, men det er ikke decideret ubrugeligt.

Godt arbejde og held og lykke med shoppen!

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:14

Genialt!
Lige hvad jeg manglede.

Shoppe shoppe.

EDIT:
Så fik jeg lige tid til at løbe shoppen igennem også.
Den er super lækker at komme rundt i, og dine videoer giver et godt indblik i forskellige metoder og hvordan man handler på shoppen.
Din checkout proces er intet mindre end genial og den konventerer uden tvivl rigtig højt.

Pro
Fedt design
Kanon brugervenlighed
Lækre produkter :O)
God troværdighed

Cons
Dine video må gerne være i bedre kvalitet
gøre lejeprisen på malerierne mere tydelig

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:15

Flot webshop...!!

Eneste minus. Hvor er købs/lejebetingelserne ?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:21

Hej du kan tilmelde den på LinkCentralen.dk og vælge at få fremhævet dit link I toppen af den kategori du vælger.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:26

Virkelig flot side!! Yes

Der er squ langt imellem sådanne kvalitetssider :-)

Tillykke med den!

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:29

Ja må tilstå at fra produkt visning til betalingssiden, er det meget gennemført og dejligt og stilrent at se på! HVad skal man give om månenden for sådan en shop ?`;) hehe

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:53

Hej Mogens

Det er en rigtig god shop at surfe rundt i. Der er masser af ekstra informationer rundt omkring som er både vedkommende og interessant at læse om ... vel at mærke uden at det bliver kedeligt.

Jeg har ikke brugt lang tid på siden, så måske derfor forstod jeg ikke helt hvorledes reglerne var omkring at en eventuel ordre kunne annuleret, selvom man lagde det i kurven for at leje det.

Som de andre siger er din checkout god og skal nok konvertere mange køb.

Held og lykke med det.

Mange hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:15

Hej Last touch

Synes jeres shop er fin, spændende koncept og historie.

Min kone maler en del, og sælger i dag mange malerier gennem nettet, måske i kunne være interesseret i at have nogle af hendes billeder på hjemmesiden.

Skriv til mig på m.bendtsen@privat.dk hvis det kunne have jeres interesse.

Bendtsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:19

Det er tydeligt at se der er lagt meget arbejde i webshoppen, og grafisk er den utrolig flot. 

Jeg synes dog der er en række punkter hvor den halter på brugervenligheden.

1. Det tog mig relativt mange sekunder at finde malerierne, jeg måtte skimme hele siden indtil jeg valgte at trykke på knappen Alle malerier som jeg synes er misvisende. Jeg havde forventet at finde en menustruktur på indgangssiden.

2. Der er gennerelt rigtig meget på forsiden. Det forvirrer og jeg når ikke rigtig at fokuserer på noget af det før jeg er væk igen.

3. Når et billede et åbnet op i stort og man klikker på læg i kurv knappen bliver den inaktiv - det forvirrede mig. Det var først efter jeg havde lukket billedet ned igen og jeg fik kigget på indkøbskurven at det gik op for mig den faktisk var lagt i indkøbskurven.

4, Når man så står i indkøbskurven ser det ud til at ordren er fragtfri. Det er først når man kommer et godt stykke ind i forløbet at man indser der bliver lagt 350 kroner på i fragt. Det skal oplyses meget før. 

5. Hvad nu hvis jeg gerne vil købe 1 malerier og leje 2 andre? skal jeg så gennemfører en betaling 2 gange hos dig? 

6, Når nu det hele er så gennemført som det er så savner jeg detaljen med at når jeg skriver mit postnummer så dukker byen selv op. 

7. Skriv gerne hvor tit du udsender nyhedsbrevet hvis det er en fast rutine f.eks. 2-3 gange om måneden. 

8. Jeg bliver træt af at se på Hejsa... ved alle taleboblerne. Men fedt at se i bruger mit navn når vi kommer lidt længere i forløbet. Udskift Hejsa.. med et par andre ord ved nogle af dem så man ikke støder på ordet Hejsa... 3-4 gange i løbet af få minutter. 

9. Når det nu ikke er muligt at både leje og købe samtidig så gem/husk mine oplysninger og udfyld dem for mig når jeg trykker på indkøbskurven igen. 

Tror det var alt jeg lige kunne finde her til aften. Alt i alt en rigtig flot og gennemført webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)