Det er tydeligt at se der er lagt meget arbejde i webshoppen, og grafisk er den utrolig flot.
Jeg synes dog der er en række punkter hvor den halter på brugervenligheden.
1. Det tog mig relativt mange sekunder at finde malerierne, jeg måtte skimme hele siden indtil jeg valgte at trykke på knappen Alle malerier som jeg synes er misvisende. Jeg havde forventet at finde en menustruktur på indgangssiden.
2. Der er gennerelt rigtig meget på forsiden. Det forvirrer og jeg når ikke rigtig at fokuserer på noget af det før jeg er væk igen.
3. Når et billede et åbnet op i stort og man klikker på læg i kurv knappen bliver den inaktiv - det forvirrede mig. Det var først efter jeg havde lukket billedet ned igen og jeg fik kigget på indkøbskurven at det gik op for mig den faktisk var lagt i indkøbskurven.
4, Når man så står i indkøbskurven ser det ud til at ordren er fragtfri. Det er først når man kommer et godt stykke ind i forløbet at man indser der bliver lagt 350 kroner på i fragt. Det skal oplyses meget før.
5. Hvad nu hvis jeg gerne vil købe 1 malerier og leje 2 andre? skal jeg så gennemfører en betaling 2 gange hos dig?
6, Når nu det hele er så gennemført som det er så savner jeg detaljen med at når jeg skriver mit postnummer så dukker byen selv op.
7. Skriv gerne hvor tit du udsender nyhedsbrevet hvis det er en fast rutine f.eks. 2-3 gange om måneden.
8. Jeg bliver træt af at se på Hejsa... ved alle taleboblerne. Men fedt at se i bruger mit navn når vi kommer lidt længere i forløbet. Udskift Hejsa.. med et par andre ord ved nogle af dem så man ikke støder på ordet Hejsa... 3-4 gange i løbet af få minutter.
9. Når det nu ikke er muligt at både leje og købe samtidig så gem/husk mine oplysninger og udfyld dem for mig når jeg trykker på indkøbskurven igen.
Tror det var alt jeg lige kunne finde her til aften. Alt i alt en rigtig flot og gennemført webshop.