I skal bare anmelde indlæggene, det behøver i ikke starte tråde for. Den første er slettet og den anden har fået en advarsel.
Dbh Martin
Hej Martin
Det gør jeg gerne fremover, men ledte lidt efter hvordan man kunne gøre det, og kunne ikke finde det... Du kan bare slette denne tråd igen hvis du lyster, heller end gerne for min skyld, ville bare stoppe en åbenlys spammer.
Og hvis nogen så lige gider informere mig om hvordan man anmelder en anden gang ville jeg sætte pris på det.
I skal bare anmelde indlæggene, det behøver i ikke starte tråde for. Den første er slettet og den anden har fået en advarsel.
Dbh Martin
Hej Martin
Det gør jeg gerne fremover, men ledte lidt efter hvordan man kunne gøre det, og kunne ikke finde det... Du kan bare slette denne tråd igen hvis du lyster, heller end gerne for min skyld, ville bare stoppe en åbenlys spammer.
Og hvis nogen så lige gider informere mig om hvordan man anmelder en anden gang ville jeg sætte pris på det.
Du klikker bare på knappen Mere, og derefter på "Anmeld indlæg".
Nu skal du ikke misbruge den!.... Der følger ansvar med den viden!!
Puha... det tænkte jeg ikke lige over... kan du så ikke tage den tilbage? Blir helt usikker nu... Tør snart ikke leve med alle de forpligtelser livet bringer en... hehe...
p.s. bare rolig, den blir udelukkende anvendt i tilfælde som ovenstående hvor det er indlysende at der spammes...