Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du joomla udbyder? - lad os skabe noget OPMÆRKSOMHED sammen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Denne tråd er henvendt til alle jer, der udbyder joomla services i en eller anden forstand.

For 3 uger siden lancherede jeg mit nyt site: http://www.joomlatutorials.dk hvor jeg har samlet over 50 videotutorials og indenfor de sidste uger skrevet 30 artikler omkring brugen af joomla.

Sitet har pånuværende tidspunkt små 100 besøgende om dagen, hvilket jo ikke er ret meget. Det er dog stadig i opstartsfasen, og jeg har ingen penge bruget på reklamer.

Jeg har lavet dette site af 2 årsager:

1. hjælpe det danske opensource miljø, da jeg mener folkene bag joomla gør et kanon godt stykke arbejde

2. skabe noget hype omkring migselv og mit firma, der tilbyder joomla løsninger.

Mit spørgsmål går så på: ER DER ANDRE DER VIL VÆRE MED?

Hurtig brainstorm:

1.Andre udbydere af joomla-hjælp tilføjer artikler, og får som "tak" en reklame vist nederst i artiklen

2.Vi laver en "få professionel joomla hjælp" sektion, hvor I kan skrive om jeres firma, og hvilke løsninger i skaber.

3. Vi laver sammen videotutorials, hvor folk kan få hjælp - til sidst i tutorialen bliver jeres reklame vist

4. Vi laver en slags dagens tip - "brought to you by "hvem end der lige har lavet tippet"

5. Vi laver live support gennem msn - folk logger sig på fra en simpel klient på sitet, og hvem end der så lige er online af os, besvarer gratis spørgsmål omkring joomla.

Fra start giver dette måske ikke så meget værdi til jeres virksomhed. Men forstil jer, at vi sammen er 10-20 udbydere, der skaber et kæmpe site, hvori stortset al dansk "joomla kommunikation" kommer til at foregå. Det må da skabe værdi.

Eller er jeg helt ved siden af?

Skyd løs!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:12

Glemte selvfølgelig at tilføje, at I andre der ikke tilbyder joomla services meget gerne også må komme med inputs :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 16:28

Hej Rasmus

Det er da en rigtig god ide du har fået. Jeg synes bare at det skulle ligge på www.joomla.dk
Kan du ikke melde dig som frivillig på siden .... det kunne være fedt hvis den kom op at kører igen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:33

joomla.dk har været håbløst forældet i lang tid. Jeg har været inde på sitet for at finde en måde blot at komme i kontakt med dem - ikke engang en e-mail vil de oplyse.

Så det må blive uden dem!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:37

Halløjsa

Det lyder bestemt som en god idé. Jeg vil gerne bidrage med artikler o.lign.

// Peter

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:48

Jeg er med på projektet på Joomla.dk, og vi arbejder skam på højtryk for at blive klar med den nye side. Det tager længere tid end man tror at få sådan en side op at stå, især fordi der er visse regler vi er nødt til at arbejde efter på et sådant toplevel domain i forhold til Joomla!.

Opstarten af siden bliver fortsat en mere "lukket" arbejdsgruppe, men så snart siden er kørende lukker vi op for administratorer, skribenter, editorer osv for at holde siden kørende.

Hvis i har input og ideer til siden må i endelig skrive til mail@gadensgaard.dk (eller skrive dem her i tråden), så skal jeg tage dem videre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:51

Lyder sgu' godt!

Jeg er lidt i tvivl om hvordan vi bør gøre det fra starten af?

Skal du have et link i bunden af din artikel? Og skal jeg oprette en bruger med limited access til dig, så du kan tilføje artikler?

Kom endelig med gode forslag - opbygningen i sitet er ikke så langt endnu, så sig endelig til!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:59

Rasmus Hoeks:

Lyder sgu' godt!

Skal du have et link i bunden af din artikel? Og skal jeg oprette en bruger med limited access til dig, så du kan tilføje artikler?

Kom endelig med gode forslag - opbygningen i sitet er ikke så langt endnu, så sig endelig til!

For at minimere din arbejdsbyrde, ville det jo være meget smart at lave brugere til dem der gerne vil skrive på siden.

Jeg synes det er en god idé med et link i bunden af artiklen, da det både kommer skribenten og dig til gode

// Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:22

p.lose:

Rasmus Hoeks:

Lyder sgu' godt!

For at minimere din arbejdsbyrde, ville det jo være meget smart at lave brugere til dem der gerne vil skrive på siden.

Jeg synes det er en god idé med et link i bunden af artiklen, da det både kommer skribenten og dig til gode

// Peter

Jamen det bliver bare det jeg gør fra start af så. På længere sigt skal folk selv kunne oprette sig som brugere, men det fixer jeg senere. 

Hvis du giver mig din mail-adresse, så laver jeg en bruger til dig, med de rettigheder du har brug for for at tilføje artikler til sitet!

Fra Herning
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:35

Hej Rasmus

Kanon initiativ, jeg har efterhånden en del Joomla løsninger til at ligge ude i cyberspace, og jeg har tit haft brug for at kunne henvise kunderne til en nem forklaring på diverse funktioner.

Jeg er klar på at medvirke med nogle artikler osv. så du kan regne med min hjælp ;-)

Mvh.
Morten Andersen

www.dream-art.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)