Hej aminoer! Denne tråd er henvendt til alle jer, der udbyder joomla services i en eller anden forstand. For 3 uger siden lancherede jeg mit nyt site: http://www.joomlatutorials.dk hvor jeg har samlet over 50 videotutorials og indenfor de sidste uger skrevet 30 artikler omkring brugen af joomla. Sitet har pånuværende tidspunkt små 100 besøgende om dagen, hvilket jo ikke er ret meget. Det er dog stadig i opstartsfasen, og jeg har ingen penge bruget på reklamer. Jeg har lavet dette site af 2 årsager: 1. hjælpe det danske opensource miljø, da jeg mener folkene bag joomla gør et kanon godt stykke arbejde 2. skabe noget hype omkring migselv og mit firma, der tilbyder joomla løsninger.
Mit spørgsmål går så på: ER DER ANDRE DER VIL VÆRE MED? Hurtig brainstorm: 1.Andre udbydere af joomla-hjælp tilføjer artikler, og får som "tak" en reklame vist nederst i artiklen 2.Vi laver en "få professionel joomla hjælp" sektion, hvor I kan skrive om jeres firma, og hvilke løsninger i skaber. 3. Vi laver sammen videotutorials, hvor folk kan få hjælp - til sidst i tutorialen bliver jeres reklame vist 4. Vi laver en slags dagens tip - "brought to you by "hvem end der lige har lavet tippet" 5. Vi laver live support gennem msn - folk logger sig på fra en simpel klient på sitet, og hvem end der så lige er online af os, besvarer gratis spørgsmål omkring joomla.
Fra start giver dette måske ikke så meget værdi til jeres virksomhed. Men forstil jer, at vi sammen er 10-20 udbydere, der skaber et kæmpe site, hvori stortset al dansk "joomla kommunikation" kommer til at foregå. Det må da skabe værdi. Eller er jeg helt ved siden af? Skyd løs!
|
Glemte selvfølgelig at tilføje, at I andre der ikke tilbyder joomla services meget gerne også må komme med inputs :)