Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slå e-mails fra?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne slå emails fra da jeg nu kun får en linie af de indlæg jeg abonnerer på.

Men i min profil kan jeg ikke slå det fra - den siger min signatur er for stor.

Og vi ved jo fra tidligere at min signatur åbenbart er den slemmeste HaXXor i systemet - jeg prøvede at slette noget af den så den var ca. 100 tegn og kun et link, men uden held.

Så det ser ud til, at jeg slet ikke kan ændre noget som helst i min profil uden at min signatur går ind og skaber problemer =/

Kan en admin slå emails fra for mig - tak :)

Mette

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:27

Du kan kun have 200 tegn i din signatur efter de nye regler.
Links snyder lidt, da de består af HTML "koder", som gør at de tæller for mere end selve navnet.
Eks. så fylder dit link www.terapi-kbh.dk 58 tegn.
Hvis du klikker på "html" knappen, der hvor du redigerer din signatur, så kan du se hvad din signatur reelt består af (i rå html).

Så mit forslag til dig, vil være at gøre din signatur mindre, eller at indsætte et billede der indeholder hele teksten, og samtidig fungerer som et stort link. :)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:03

Rene ha ret.

Du skal klikke på HTML inde i teksboksen hvor du skriver din signatur - så kan du se hvor mange tegne den reeelt fylder.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:23

MetteSkagen:

Jeg ville gerne slå emails fra da jeg nu kun får en linie af de indlæg jeg abonnerer på.

Men i min profil kan jeg ikke slå det fra - den siger min signatur er for stor.

Hej Mette.

Kan du ikke bare lade være med at abonnere på indlægene (undlade at sætte kryds). Eller klikke på "stop med at sende mig e-mail" i selve tråden?

Det virker for mig, men nu har jeg jo heller ingen signatur :-)

Mange hilsner Miriam 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:02

Kære venner!

Hvilken del af "Jeg har forsøgt at gøre min signatur mindre, så den kun fyldte 100 tegn" er svær at læse???

Det er IKKE min signaturs størrelse der er problemet, men det at jeg ikke kan rette den og lige meget hvad jeg ELLERS vil rette i min profil, forlanger systemet at signaturen skal rettes først...

@Miriam Jo, men jeg abonnerer på en del og det ville være meget mere tidsbesparende for mig at kunne slå det fra ET sted :-)

Mette

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 18:29

MetteSkagen:

Kære venner!

Hvilken del af "Jeg har forsøgt at gøre min signatur mindre, så den kun fyldte 100 tegn" er svær at læse???

Det er IKKE min signaturs størrelse der er problemet, men det at jeg ikke kan rette den og lige meget hvad jeg ELLERS vil rette i min profil, forlanger systemet at signaturen skal rettes først...

@Miriam Jo, men jeg abonnerer på en del og det ville være meget mere tidsbesparende for mig at kunne slå det fra ET sted :-)

Mette

Kære Mette!

Hvilken del af "klik på HTML" er svær at læse?

DIn signatur var over 400 tegn. Jeg har nu slettet en del af den for dig så den kan gemmes.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:46

Kæreste Jacob

Vi har snakket om det her før :-)

Når jeg nu går ind i min profil, så står der i signaturen:

Psykoterapeut MpF i Terapi København www.terapi-kbh.dk Parterapi København www.parterapi-kbh.dk og Terapi Nord www.terapi-nord.dk, med individuel-, familie-, parterapi og gruppeterapi. Klinik i København og Frederikshavn.

Jeg har prøvet at lave det om til:

Psykoterapeut MpF i Terapi Nord www.terapi-nord.dk, med individuel-, familie-, parterapi og gruppeterapi.

Og så må vi se om den opdaterer - du ved jo hvor meget bøvl du havde sidste gang, så jeg håber det virker =/

Det ER altså under de 200 tegn der er tilladt - jeg HAR checket i HTML koden :-)

Men du har magiske fingre - for nu bliver den ikke provokerende når jeg forsøger at slå e-mails fra, den accepterer det bare. Så uanset hvad - TUSIND TAK :-)

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:47

Yay det virker! *danser rundt og er glad*

Som sædvanlig er det Jacob to the rescue! =D

Mette

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)