Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO eller adwords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Hvis man har en forholdvis ny web shop og ikke en stor bankbog, hvor er pengene saa best  givet ud til. Prof. hjaelp til SEO eller Prof.hjaelp til optimering af ens Adwords reklamer?

Jeg taenker Adwords reklamer og naar de koere og giver salg kan man maaske have raad til Prof. hjaelp til SEO?? Hvad siger i, hvis man kan sige noget ud fra disse sparsomme oplysninger ;-)?

Shoppen er i en branche hvor der er rimlig stor kunkurrence.

Glaeder mig til at hoere hvad i har at sige

hej

ps: jeg er nok for "dum" til selv at lave adwords og SEO, ihvertfald lige nu ogsaa selvom at jeg ville koaebe boerger og laese om det, saa der skal Prof. hjaelp til i starten.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:46

Det kommer an på hvordan du vil have resultatet.

Adwords er her og nu reklame, mens SEO er mere fremtids orienteret... Så skal du selv finde ud af hva du mener er bedst for dig og din shop...

Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 22:51

Fashion-Seller:

Det kommer an på hvordan du vil have resultatet.

Adwords er her og nu reklame, mens SEO er mere fremtids orienteret... Så skal du selv finde ud af hva du mener er bedst for dig og din shop...

Hej

Jeg maa indroemme at jeg nok gerne vil have et her og nu reslutat og penge i kassen saa det lyder til at vaere adwords jeg skal gaa efter. Faa gang i salget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Lav en kombination af begge dele. Læs

SEO-LEX

Jysk E-marketing - der er mange gode guldkorn om SEO og adwords - kombiner dem begge nu når du alligevel er igang !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07

asbb:
ps: jeg er nok for "dum" til selv at lave adwords og SEO, ihvertfald lige nu ogsaa selvom at jeg ville koaebe boerger og laese om det, saa der skal Prof. hjaelp til i starten.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve mig frem før du hyrer en prof. Dit budget kan hurtigt løbe løbsk. Det koster hurtigt mere for at at få sat en adwords kampange op af en prof - end det koster dig at køre annoncerne.

Har du et links til din shop?

I e-værksætteren af linda skov er der også en god guide til opsætning af adwords kampanger!!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:50

Lars Mathiesen:

Lav en kombination af begge dele. Læs

SEO-LEX

Jysk E-marketing - der er mange gode guldkorn om SEO og adwords - kombiner dem begge nu når du alligevel er igang !!

Og lige nu og her følger der jo faktisk en GRATIS og FULD udgave af Jysk eMarketing med, når man køber SEO-LEX på www.seo-lex.dk - men der er ikke mange eksemplarer af Jysk eMarketing tilbage...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:34

Forsøg selv med adwords, det er billigst og du kan aflæse resultatet med det samme! Jeg vil også anbefale at undgå indholdsnetværk.

Der er sikkert en venlig amino, som har sådan en 400 kr. gratis adwords kupon, så kan du hurtigt se om det kan betale sig :)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:29

Det optimale er at gøre begge dele. Men SEO er under alle omstændigheder et langsigtet projekt, så de hurtige resultater får du nemmest med AdWords.

Du skriver, at du ikke selv er i stand til disse ting, men hvis midlerne er begrænsede vil jeg nu alligevel foreslå dig, at overveje selv at gå i gang med tingene. Meget SEO er dybest set ikke så teknisk, så hvis du selv kan opdatere din webshop, kan du også selv lave meget SEO.

Mht. AdWords er det nemt at komme i gang. Du skal dog regne med at bruge temmeligt meget tid på det (og også en pæn portion penge, hvis konkurrencen er hård), hvis det skal give gode resultater. Men når du først har lært det grundlæggende, handler det høj grad om at teste, udføre ændringer, teste, udføre ændringer....etc. Det er ikke nødvendigvis den store videnskab, men det kræver tid og stædighed Smile

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 09:10

Jeg vil også mene at det ene ikke udelukker det andet, faktisk skal de vel følges ad. Men jeg har lige læst Mikkel deMib Svendsens, bog (den kan du se på hans profil i et link) godt nok kun den gratis version, men den er dælme god ;-) og jeg vil anbefale alle begyndere at læse den.

Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 11:26

Tak for jeres hjaelp. Jeg gaar i taenke boxen og graver lidt dybere i jeres forslag ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)