Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel + IT supporter.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med, at Dandomæne udvikler deres system sådan, at man også bliver nødt til at lave ændringerne på sin egen hjemmeside?

// Lisa

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:12

Hej Peter

Du skulle måske også lige nu hvor du ikke er igang med at skamrose Scannet, fortælle er du er forhandler af deres løsning. Og derfor måske ikke helt så neutral som man kunne tro.

Så skylder jeg vidst også at skrive at det EasyFlow som jeg er medejer af, er direkte konkurrant til Scannet på webshop markedet.

Hvis man søger lidt rundt her på Amino, så finder man sikkert ud af at Per ikke er alene om sine problemer med nedetider.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:49

p.lose:
Jeg har fulgt lidt med i dine indlæg omkring din scannet shop og det lyder mest af alt som om du er kørt lidt træt i det. Så du burde da skifte til dandomain, hvis du er så utilfreds :)

Ingen tvivl jeg er træt af Scannet, men jeg har fuldtidsarbejde + min webshop + 2 nye sider jeg er ved at få op og køre.. så jeg har ikke tid til at flytte.. Dandomains Vareflytter virker ikke sidst da jeg havde besluttede for at flytte så det bliver engang når jeg holder en uges ferie:)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)