Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel + IT supporter.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle af jer, som kender et godt web-hotel med god server og 24 timers support?

Det drejer sig om webhotel til en stor portal og der skal være plads til både video, podcasts, billeder etc

Hjemmesiden er lavet, men der er sikkert også her brug for løbende support.

Har søgt på Google, men da jeg ikke kender nogle af dem, er det jo svært at vide, om de holder, hvad de lover... Er der nogle af jer, som har gjort jer nogle erfaringer?

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:36

Hej L M Berrig

Prøv at tage fat i Anders fra Acenet Aps er helt sikker på han kan finde en løsning der vil passe perfekt til dig. :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:39

L M Berrig:

Hej.

Er der nogle af jer, som kender et godt web-hotel med god server og 24 timers support?

Det drejer sig om webhotel til en stor portal og der skal være plads til både video, podcasts, billeder etc

Hjemmesiden er lavet, men der er sikkert også her brug for løbende support.

Har søgt på Google, men da jeg ikke kender nogle af dem, er det jo svært at vide, om de holder, hvad de lover... Er der nogle af jer, som har gjort jer nogle erfaringer?

Er det 24/7 telefonisk support du ønsker?

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:47

Tak. Det prøver jeg, men det virker til at være nogle heftige priser...

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:52

Ja, det er det.

Og jeg kender ikke ret meget til IT.....

mvh

Lisa

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:58

Hejsa

jeg vil godt anbefale ScanNet (www.scannet.dk). Der er super god service og samtidig 24 timers support.

// Peter

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:00

L M Berrig:

Ja, det er det.

Og jeg kender ikke ret meget til IT.....

mvh

Lisa

Det kan vi så ikke, men hvis du kan nøjes med e-mailsupport og telefonsupport i vores åbningstider, er du velkommen til at kontakte mig.

Ellers skulle du overveje at vælge Specialhosting.dk; dem har vi gode erfaringer med. De tilbyder 24/7 telefonsupport som tillægsservice.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:11

p.lose:

Hejsa

jeg vil godt anbefale ScanNet (www.scannet.dk). Der er super god service og samtidig 24 timers support.

// Peter

super god support?  Jeg har aldrig haft en med arbejder igennem som kunne hjælpe mig, engang dog, men der skulle han snakke med en anden 4 ganeg og sætte mig "on Hold" hver gang.. En kunne ikke engang fortælel mig hvorfor min konkurrent der også har scannet havde en funktion som jeg  ikke havde, og begyndte at sige det var et dandomain shop.
Min shop hos scannet er nede engang i mellem og flere gange op til en times downtime..

Hvis det er så har Dandomain en god service. Svare mails sendt om aftenen hvor man ikke forventer det også for man det svar man bedte om.

Og Speciel Hosting har jeg også hørt godt om :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 17:18

Bautik:

super god support?  Jeg har aldrig haft en med arbejder igennem som kunne hjælpe mig, engang dog, men der skulle han snakke med en anden 4 ganeg og sætte mig "on Hold" hver gang.. En kunne ikke engang fortælel mig hvorfor min konkurrent der også har scannet havde en funktion som jeg  ikke havde, og begyndte at sige det var et dandomain shop.
Min shop hos scannet er nede engang i mellem og flere gange op til en times downtime..

Hvis det er så har Dandomain en god service. Svare mails sendt om aftenen hvor man ikke forventer det også for man det svar man bedte om.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og skam rose scannet, men vi har i hvert fald kun haft gode oplevelser med deres support. Dog kan jeg godt nikke genkendende til at det ikke er alle supportere der er lige gode til at løse problemerne, men jeg synes de er gode til at stille videre til folk der kan.

Med hensyn til det du skriver om deres nedetider, det kan jeg til gengæld overhovedet ikke nikke genkendende til. Vi har rigtig mange kunder som benytter scannets standard shop og der er stortset aldrig udfald eller nedetid.

Jeg har fulgt lidt med i dine indlæg omkring din scannet shop og det lyder mest af alt som om du er kørt lidt træt i det. Så du burde da skifte til dandomain, hvis du er så utilfreds :)

// Peter

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 17:22

Tak skal du have.

Jeg undersøger nærmere med Specialhosting.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)