Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til nyt Fora: Min største Brøler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hermed et lille forslag til en ny gruppe, jeg syntes det er fint med fx. jantetæskeren osv. så man kan prale lidt, men måske ville det være endnu mere nyttigt, med et fora hvor vi kunne fortælle lidt om vores Brølere også, måske er der mindst ligeså meget at lære af hinandens fejl end vores "successer". Vi har alle begået forretningsmæssige brølere - så både kan være interesasante, sjove og spændende for andre.

Måske skulle man i dette fora, kunne tilbyde den enkelte at være helt anonym ??

Ville det være noget for Amino??

vh.

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:31

Det synes jeg er en rigtig god idé!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39

Jeg synes også at det er en super fin idé. Den vil jeg absolut gerne støtte op om, da det på mange måder kunne være rigtig lærerigt.

I et lille eksempel fra forfatternes verden, er der et godt råd der lyder således: Man lærer mindst lige så meget af at læse den dårlige litteratur, som man gør af at læse de eminent gode værker.

For lige så vigtigt som det er at lære hvad der virker godt, lige så lærerigt kan det være at lære hvad man ikke skal gøre! De fejl man bliver klogest af, er uden tvivl dem man selv begår, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at andres erfaringer på det punkt også kan være rigtig brugbare.

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53

Man lære af sine fejl, så god ide!!! Måske vi kan slippe for at lave nogle af de fejl andre har begået :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)