hej
jeg søger restpartier, til vidresalg, hvis du noget liggende skriv, må være alt fra tøj- til mobiltelefoner.
skriv. |
Lacoste sko?
Vi har nogle mixede partier af mærketøj liggende som du kan få til en billig pris!
Lacoste sko? Vi har nogle mixede partier af mærketøj liggende som du kan få til en billig pris! |
Jeg har en god ladning overfaldsalarmer til billige penge med gode avancemuligheder. |
Jeg har restparti fra min golf butik.. både udstyr samt tøj hvis du er interesseret? Trend: Jeg vil gerne hører noget mere om de lacoste sko? |
Jeg har ekslusive fakkel sæt og terassevarmere Begge ting kan bruges hele året rundt udendørs. lars@hlmgroup.dk - hvis det har interesse og du ønsker mere info. |
Lars: Er det, det der bål sted du kalder en terrasse varmer? de fakler ser ellers rigtig godt ud |
Det er en terassevarmer - udformet som en tipi. Den fungerer på samme måde som de der gas terassevarmere. Man tænder op inde i tipien og så varmer den. Terassevarmeren er fremstillet i 3mm Cor-Ten stål, et lækkert materiale, særdeles flot når
det efter kort tid opnår sin rustrøde overflade. Materialet ruster kun
i overfladen og løber ikke. Og så er den produceret her hjemme i Danmark for at sikre en højere kvalitet! Vægt: ca 60 kg
Tak. De kan bruges på den medfølgende fod- eller som spyd i jorden. De er lige ledes produceret i Danmark.
Overholder alle brandkrav i EU.
Foden består af overflade behandlet stål
Fakklen består af rustfri stål Hætten består af aluminium. Hætten er lavet med en O-Ring - som gør at lampeolien ikke ryger ud af faklen i tilfælde af den skulle vælte. Det mindsker risikoen for brand. De kan derfor bruges udendørs hele året - da de ikke ruster.
Mål:
Stor fakkel: H: 100 cm, D: 40mm Lille fakkel:H: 80 cm, D: 40mm Hætten: D: 40mm , 10mm væde hul Brænde tid: 5-6 timer |
Hej Lars Tjek http://lagervarer.dk der finder du altid gode restpartier. Jeg har personligt nogle gode tilbud, så send en mail på henrik@lagervarer.dk så sender jeg en infomail.
Hilsen Krammeren |