Mediebureau med speciale i ungdomsmedier sælges - 17.000 dkr. Du får:
Mediebureaut sælges da jeg ikke længere har den tid projektet fortjener. |
Prøv Virksomhedsbørsen, det er derfor den er der
Mediebureau med speciale i ungdomsmedier sælges - 17.000 dkr. Du får:
Mediebureaut sælges da jeg ikke længere har den tid projektet fortjener. |
Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation,
Step it up - på facebook
Prøv Virksomhedsbørsen, det er derfor den er der |
Tak..-Men står der ikke netop i brødteksten til dette forum "Her kan du sælge din virksomhed, din ide dit patent og søge efter samme" ? :) |
Step it up - på facebook
Hej mikkel Hvad får man helt præcis for de 17000? Det lyder da noget dyrt for et fodboldbord og nogle A3 rammer.. Du har ingen referencer og din hjemmeside er et standard templatemonster template. |
Det ved jeg ikke om det er. -Bordet alene koster 6000 kr. og der er rammer for 4500 kr. Du har ganske ret med hjemmesiden, den er valgt fordi jeg i sin tid skønnede at det var det mest overskuelige for kunden at gøre det på den måde. Som skrevet er der etableret et samarbejde med div restaurationer i en by med både kasserne, sygeplejeskole, gymnasier, handelskole og div erhversuddannelser. Sidst nævnte har 17.000 unge mennekser ignnem om året og har skrevet under på en aftale om at tage i mod et fodboldbord (gerne flere), som du har retten til at reklamerer på, som du vil. Her til kommer kontakten til en fitnesskæde, der også har vist interesse for vores A3 rammer i deres centre + uddannelsesinstitutioner i hovedstadsområdet. |
Step it up - på facebook
For at svare... Der står IDE og PATENT. Ind under disse kategorier går et firma næppe... Og du vil os få meget mere feedback på virksomhedsbørsen, da det er der konkrete købere kigger... |
Tak for dit gode råd...Jeg er glad for du er så vild efter at hjælpe. Det er rart i en verden, hvor alt for mange ikke tænker på sin næste. Jeg vil oprette en indlæg i virksomhedsbørsen også. - Ha en fantastisk aften ;O) |
Step it up - på facebook