Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, PPC og linkbuilding - Letsdrink.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver virksomheden Letsdrink ApS som er et online forbrugertilbud hvor vi leverer drikkevarer direkte til døren i en lang række af DK´s største byer. (Her og nu levering inden for 45 minutter).

Vi er på udkig efter en dygtig og fleksibel partner som vil hjælpe os med linkbuilding, SEO og PPC.

Kan i anbefale en person, eller sidder du selv og får lyst til at påtage dig en sådan opgave, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

Vi er ude efter en person som har den grundlæggende know how omkring emnet, og som ønsker at varetage opgaven som en sidebeskæftigelse.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh - Michael Svejstrup Olesen

Adm. Direktør, Letsdrink ApS

Mail: ms@letsdrink.dk

Mobil: +45 2828 1824

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:19

Vil helt klart anbefale en af følgende herinde fra:

- Jesper Jørgensen

- Mikkel Demib

- Thomas Rosenstand

- Janno Damsgaard

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:30

Att. Fashion-Seller.

Ovenstående personer, måske med undtagelse af Janno, tvivler jeg på har interesse i at tage opgaven, som en "sidebeskæftigelse". 

Tror mere det er personer, som tidligere har siddet i en stilling, hvor de har det tekniske fundament til at lave det og gerne vil lave en ekstra skilling ved siden af deres fuldtidsjob. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Janno har klart meldt ud han ikke sælger seo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39

Andreas Lolk:

Att. Fashion-Seller.

Ovenstående personer, måske med undtagelse af Janno, tvivler jeg på har interesse i at tage opgaven, som en "sidebeskæftigelse". 

Tror mere det er personer, som tidligere har siddet i en stilling, hvor de har det tekniske fundament til at lave det og gerne vil lave en ekstra skilling ved siden af deres fuldtidsjob. 

Sorry overså det med sidebeskæftigelse. Jamen så er ingen af de nævnte brugbare...

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:12

Hej Svejstrup

Længe siden Smile Håber det drøner derudad med Letsdrink salget.

Vil blot lige gøre dig opmærksom på, at vi få nylig har ansat en SEO-haj i MCB - Lars Duelund. Han vil nok ikke lave Letsdrink SEO som en sidebeskæftigelse, men han kan helt sikkert hjælpe med linkbuilding, SEM osv.

Håber snart at se dig i Holstebro igen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)