Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop system med frihed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i e-handels aminoer

Vi er for tiden på udkig efter et nogenlunde prisbilligt webshop system.

Vi vil gerne kunne tilbyde vores kunder at lave en webshop for dem, hvor vi har frihed til at designe skabeloner lige som vi vil have dem, og i det hele taget have fuld kontrol over udseendet.

Vi har kigget på osCommerce, men vil gerne have lidt flere systemer til vurdering.

Problemet med mange af de shops vi ser på scannet, dandomain osv. er at de ikke lader til at have nogen form for template system som man selv kan kontrollere, og dermed udskriver tabel-koder fra helvede.

Kender I nogle systemer, enten opensource, eller til forholdsvis billige priser, som tillader fuld kontrol over templates?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:48
Hej

En variant af osCommerce, som hedder Creloaded,har i højere grad mulighed for let udskiftning af templates.

Den kan findes på www.openforum.dk

Den skulle være oversat til dansk.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:08

Hej

Vi har et shop system der er mere end bare et shop, den har CMS, nyhedsmail , dankort modul, nyheder, tip en ven, prd faktura. Total design frihed osv.. alt det for kr. 500,-

Yderligere har vi tracking på alt i butik, vi kan via statistik fortælle dig hvordan bruger surfter i dit butik, hvad de ser før de køber osv

Du kan skriv eller ring hvis du ønsker en demo (rr@webia.dk / 96 31 90 93)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:45
Det lyder helt vanvittigt billigt!

- eller er det en ugepris? 

Kan man se eksempler på det? - og nej, jeg er bare nysgerrig så jeg vil ikke ringes op for at få en demonstration...  

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 07:32
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:40
Kender dit problem. Og har betydet jeg de sidste to måneder har bygget et system fra bunden. Dette vil dog kræve en hvis forståelse af ASP. Alt er bygget med include filer, så alt kan sættes hvor det vil.

Et par af de ting jeg kan nævne:
- lave title tags efter hvilken kategori man er i, og mulighed for at tilføje ekstra ord ved oprettelse af den enkelte kategori, for at forbedre seo.
- mini indkøbskurv i siden, så folk hele tiden har mulighed for at se hvad de har.
- op til 3 niveau'er af menu
- oprettelse af underlig antal varianter af vare - f.eks. størrelse osv.
- indkøbskurven kører som en session - og derfor bliver database ikke fyldt op af ugennemførte handler.
- optil 10 individuelle felter i oprettelse af vare, f.eks. hvis der skal oprettes bredde, højde osv. Navnene på felterne defineres blot i en include og ved visning af vare bliver der kun vist de felter der er noget indhold i.

Du er velkommen til at få et kig på det når det er færdigt - om ca. 14 dage. Der vil der også være 3 butikker kørende med scritpet. Jeg regner med en fast pris pr. butik du benytter scriptet til, altså ingen månedelige udgifter.
Skriv til min mail ks@cygnet.dk eller fang mig via msn drdarkwing@hotmail.com

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:46
Så vil jeg gerne lige slå et slag for min leverandør af webshopsystem.
Den kan ses på startnetbutik.dk og er fra Effort Webdesign. Jeg er rigtig godt tilfreds med mine muligheder for at påvirke designet og kan selv lave templates til at skifte med.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 30. Aug 06
Skrevet kl. 10:11
Hej alle

Det er fed at der udvikles butikker, men som alt udvikling er den kun gennemtestet når du har solgt mange løsninger og har udviklet på systemet længe nok.

Vores system er udviklet i gennem 5 år med over 100 kunder. Vi har interationer til næste alle økonomisystemer. Vi laver PDF faktura fra webshop, PDF følgeseddel og udskriv på fragtbrev til Danske Fragtmand,eller post dk.

Vi har intetationer med nyhedsbrev system så du kan se hvor mange åbner deres nyhedsbrev og hvor mange køber og hvad de ser på før de køber så du bedre kan fokusere dit salg.

Vi kan laver statiskter på hvilked søg ord fra MSN eller google eller jubii der bliver til et salg. Det ser du automatisk på det ordremail du få. Den kan også tilpasses efter jeres firma profil.

I det vil laver er alt redigerebare. Selv produkt visning, aller billeder bliver realtime skaleret til et std størrelser du bestemmer. Der skal også automatisk skrives copyright frima på alle produkt billeder.

Alle de her ting er et std. Det er ikke noget som koster mere det er udviklet og det virker !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)