Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EDB udstyr og nokia 71 sælges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

EagleGolfShop:

lad mig hører

lad mig høre!

At høre, jeg hører, jeg hørte!

I den sammenhæng du skriver det der skal du bruge bydeform.

Er det virkelig så svært?????

Hvor er det dog ærgerligt at så mange tråde skal ødelægges med dumme og nedsættende kommentarer! Er det virkelig så svært at lade være med at kommentere stave- og formuleringsfejl og på anden måde nedgøre trådstarters spørgsmål/budskab? Hvis ikke man har noget fornuftigt at bidrage med i den enkelte tråd, så lad dog være med at kommentere på den. Og hvis man skal kommentere på danskeres generelle problemer med brug af nutids-R, så få man altså travlt, så lad den nu bare ligge Wink

Trådstarter har noget IT-grej han gerne vil have solgt og så er det måske ikke den mest seriøse kommentar at komme med, når man tilbyder at afhente det for kr. 48/Kg. Det er efter min mening direkte uforskammet! 

Ved sgu ikke hvad der sker på Amino for tiden! Hvis man virkelig er så presset, at man kun kan skrive dårlige og nedladende kommentarer, så var det måske bedre at bruge sin fokus på sin forretning i stedet for at ødelægge andres tråde - eller måske holde lidt ferie og få kølet lidt af Cool

Ha en super fantastisk dag og lad så trådstarter få nogle data på bordet omkring de ting han gerne vil sælge, så vi kan hjælpe ham af med isenkrammet Smile

Dbh
Jørgen 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:02

Mobiltelefonen kan i få til en aminopris af 1000 kr. incl. moms excl forsendelse.
Tjek Dba.dk, det ER en god pris!

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:07

stadig ingen svar på mit spørgsmål

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41

Hej

Hvad er specifikationerne på det udstyr du gerne vil af med. Jeg ser frem til at høre fra dig. Pft.

Med venlig hilsen

René Højgaard Frederiksen / Højgaard-Holl Information Technology

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:55

René Højgaard Frederiksen:

Hej

Hvad er specifikationerne på det udstyr du gerne vil af med. Jeg ser frem til at høre fra dig. Pft.

Med venlig hilsen

René Højgaard Frederiksen / Højgaard-Holl Information Technology

Udstyret er desværre solgt til anden side, pånær nokia 71, som nu kan fåes til kun 800 kr.

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:08

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)