Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EDB udstyr og nokia 71 sælges

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Stop lige det der.

Find et andet sted end amino, og lad vær med at ødelægge mit indlæg med det.

På forhånd tak

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:54

Din Computerhjælp:

Stop lige det der.

På forhånd tak

For det første er det ikke dit indlæg og du bestemmer ikke hvad der må og ikke må tales om, for det andet er jeg nu ret enig med dig og jeg beklager meget Christian skulle til at spille fandango herinde og sprede dårlig stemning. Den slags gør han desværre nogengange.

Held og lykke med at komme af med dit udstyr :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Christian Senna:

Og du har så taget det som en personlig opgave at rette på andre menneskers fejl ?

hvis dette er tilfældet skulle du nok kigge på dig selv og rensage lidt, istedet for at pege fingre af andre for at ophøje dig selv.

Hej Dejlige dig, er du sød ikke og lægge ord i munden af mig? Tak for det.

Jeg har ikke sagt andet end at jeg er træt af folk ikke kan finde ud af at sætte nu-tids-r'er ... hvordan det lige passer med at nogen har tisset på din sukkermad ved jeg ikke :)

Jeg har ikke lagt et eneste ord i munden på dig, det er dig selv der render rundt og retter på andre menneskers fejl fordi du er "træt af dem" som du selv siger.

Der er skam ingen der har pisset på min sukkermad, det er ikke mig der sidder og napper efter de andre. Den eneste grund til jeg vælger at sige noget er fordi det langt fra er første gang du gør det, og jeg syntes simpelthen bare der er for flabet. 

I mit hoved er dette et typisk tegn på lav selvsikkerhed og negative tanker om sig selv der skal forhøjes i form af nedrakning om andre.

Men tror du skal rette lidt på egne fejl før du peger fingre af andre. Har selv masser af dem, men jeg retter ikke på andre, og slet ikke på en så grim måde.

Prøv du bare at sno dig ud af den mikkel !!!

Jeg er sikker på du vil prøve.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Din Computerhjælp:

Stop lige det der.

På forhånd tak

For det første er det ikke dit indlæg og du bestemmer ikke hvad der må og ikke må tales om, for det andet er jeg nu ret enig med dig og jeg beklager meget Christian skulle til at spille fandango herinde og sprede dårlig stemning. Den slags gør han desværre nogengange.

Held og lykke med at komme af med dit udstyr :)

DU skal slet ikke give mig skylden for det pis du sidder og bræer ud mikkel, DIT indlæg er det første og det er MIG der retter på dig.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Din computerhjælp: Måtte jeg hører hvad det var du havde??

Mikkel: Dette er ikke en børnehave, fis ind på arto og chat med dine venner, og hold dig kun til de tråde hvor d har noget relevant at sige!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:02

Christian Senna:

DU skal slet ikke give mig skylden for det pis du sidder og bræer ud mikkel, DIT indlæg er det første og det er MIG der retter på dig.

Så! Tudefjæs, du blev bedt stoppe.

GolfFyr: Du har desværre ikke ret, dette her er i høj grad en børnehave. Det er dog ikke særlig populært at pointere det, som du nu selv er et bevis for.

Jeg skal nok lade jer selv lege videre alene, og blander mig hermed udenom fra nu af.

Hav en dejlig dag allesammen :)

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:10

Mikkel: Du er simpelthen for dum, til at jeg gider sidde og bruge mere tid på dig, end jeg har gjort nu.

Christian Senna: Respektere dog, at jeg bad jer lade det ligge!     Desuden er han er ikke det værd.

EagleGolfShop: Det kan du tro, jeg skriver specifikationerne imorgen :-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:23

Hvor meget skal du have for Nokia71?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel, du har været på Amino længe nok til at vide, at vi ikke retter på hinandens fejl.
Hjælp folk i stedet for at irritere dem tak.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hvis du ikke kan finde specifikationerne på dine computere - kan du gøre dette ved at:

Højre klikke på "denne computer" og trykke "egenskaber" og wupti - der står det info du skal bruge :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)