Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i forhold til Bing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg håber der en venlig sjæl, som har forstand på Microsofts nye søgemaskine Bing, som kan fortælle lidt om hvad man skal være opmærksom på i forhold til søgemaskineoptimering.

Er der noget som man skal gøre forskelligt fra Google e.lign. søgemaskineoptimering?

// Peter

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:24

Hvis du søger på Google eller Bing på Bing+SEO, så kommer der en masse resultater frem, med folk der har lavet lidt undersøgelser.

Eks.: http://inchoo.net/online-marketing/seo-for-bing/

• There is no difference in on-site optimization between Google and Bing. There might be some differences in how much importance these search engines give to various on-site ranking factors (title, h1, h2, h3, alt tags, meta data etc.).
  • It appears that Bing gives more importance to the title tag then other major search engines.
  • Bing seems to value the domain age factor a lot.
  • Bing seems to like backlinks even more then Google does.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:26

Det ser ikke ud til, at Bing sorterer særlig meget i forhold til land og sprog.

En søgning på fx "pc" giver en masse .com adresser med engelske tekster, hvor Google giver .dk adresser og danske tekster - det synes jeg, er en væsentlig forskel, også når man tænker på seo.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 17:57

Hejsa

Mange tak for jeres svar.

// Peter

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:59

På bing og også live for den sags skyld har det altid (så længe jeg kan huske) været nødvendigt at vælge "Kun dansk" eller "Kun fra Danmark" for at udelukke udenlandske resultater. 

Jeg kan både se fordele og ulemper ved det. 

Fordelen er, at du let kan se udenlandske resultater på en søgning som fitness, computer o.l. som hedder det samme på de fleste sprog. 

Ulempen, som jeg ser det, er når og hvis man bruger bing ofte, at man så skal ind og vælge "kun dansk" ved hver nye søgning man laver. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)