Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til markedsføring for nyt site?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Startede for 5 dage et nyt site, det går rimelig godt med besøgende lidt over 100 unikke om dagen.
Jeg bruger i øjeblikket facebook, og google til at annoncere med, er der nogle af jer der har nogle ideer til nogle måde at markedsføre siden på, eller forslag til sider der ville være gode for mig at annoncere på?

Siden er www.loveshirt.dk

Håber der er nogle der har nogle gode forslag Smile

Ejer af Loveshirt.dk

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:04

Hej Mathias.

Har du brugt de forskellige "gratis" metoder der er til at promoverer din side?

Her tænker jeg på at tilmelde din side til findlet.dk - advertise.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:08

Mailingliste - Hvis du ikke har givet folk der køber mulighed for at få tilsendt yderligere fra dig, så er det en meget billig måde at skaffe mersalg på.

Det er ligledes en god ide at have det på forsiden så folk der kommer forbi og kan lide ideen men ikke har brug for den nu, så kan de løbende hører om nyheder fra jer.

Hertil kan du prøve diverse affiliate steder som partner-ads, mikkelsenmedia, moreby m.v.

Flyers er også en udemærket ting, det er dog lidt dyrer end med online markedsførring..

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:09

Hej Franchisetager :)

Der er en forbedring allerede at hente, ved at lave sidetitlen om på alle siderne, da de beskriver hvad der er på den pågældende side.

Og hvad med sidebeskrivelsen?

Holm 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:13

Tak for forslagene vil arbejde på dem alle med det samme. Der må gerne komme flere :)

Ejer af Loveshirt.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan virker de fire Oér

Jeg tror at jeg vil forklarer det med en lille historie:

For ikke at blive for teknisk foregår historien i den virkelige verden, ikke på internettet.

Forestil dig at du er indehaver af en forretning, der sælger landkort og søkort. Du har lige bygget en ny og super flot forretning. Nok den flotteste i Danmark.
For virkelig at sætte skub i tingene og få skrabet nogle penge sammen, til at betale forretningen. Sætter du en stor annonce i Jyllands Posten. Annoncen lyder sådan her:

”Kom og se vores nye butik. Vi har landets største udvalg af kort. Super åbnings tilbud ½ pris på alt.”

Annoncen virker og det vælter ind med mennesker. Men langt de fleste forsvinder hurtigt igen. De troede at du solgte postkort. En anden gruppe er lige så skuffede, de troede at du solgte spille kort og en lille gruppe idioter troede at det var billige buskort.

Der er heller ingen ekspedienter der kommer og hjælper dem… de er selv nødt til at rode rundt i hele butikken for at finde det de skal bruge.

Var din annonce en succces? Egentlig ikke… du fik rigtigt mange besøg i butikken, men der var ikke mange der blev til kunder.

Nu sidder du nok og tænker: Der er da ingen, der skriver sådan en tåbelig annonce! JO DER ER! Måske ikke i avisen, men hvis du kigger på internettet er det mere reglen end undtagelsen. Der er ikke mange, som får valgt de rigtige søgeord og skrevet de rigtige annoncer.
Du tænker sikkert også: Der er heller ingen butikker uden ekspedienter! Måske ikke i den virkelige verden. Men på internettet bliver de fleste besøgende sendt direkte til forsiden af din hjemmeside, ligegyldigt hvad de søgte på. Så må de selv finde det de er interesseret i… hvis de altså gider og ikke hopper videre til en af dine konkurrenter.

Hvad hvis nu du havde brugt de fire Oér til at markedsføre din forretning. Lad os prøve at se hvad der så var sket:

Opmærksomhed
Til at starte med bruger du brugte lidt tid på at finde ud af hvem der i virkeligheden er dine kunder, hvor færdes de og hvilke blade og magasiner læser de. Du finder ret hurtigt en håndfuld blade, der er interessante: Blade som Bådmagasinet, Camping-Fritid, FDM Motor og måske forskellige klubblade.

For en brøkdel af prisen på den store annonce i Jyllands Posten sætter du nu annoncer i alle disse blade. Ikke den samme annonce i alle blade, men du laver annoncer til hvert blad så du er sikker på at du taler til dem, der læser bladet.

Nu begynder der at komme kunder i butikken… ikke så mange som før men der er ingen, som bliver skuffede og går igen.

Overbevisning
Noget meget underligt sker. Dine ansatte har udviklet telepatiske evner og ved nøjagtigt hvad kunden er interesseret i, så snart de kommer ind af døren. Kunderne er glade og meget imponerede over, at ekspedienten står klar, med lige det de skal bruge. De bliver endda så glade, at de også køber nogle andre småting, som ekspedienten har forudset, at de også kunne have brug for.

Opfølgning
Rigtig mange af de besøgende er blevet til glade kunder, og dem der ikke er helt klar til at købe, efterlader deres telefon nummer, så du med jævne mellemrum kan kontakte dem og give dem gode råd. Du ved nemlig, at når de er klar til at købe et nyt landkort så køber de det hos dig. Du har hjulpet og rådgivet dem så de kender dig og stoler på dig. Hvor skulle de ellers købe deres kort.

Optimering
Fremsynet, som du er, snakker du ofte med dine kunder i butikken og finder ud af hvad der interesserer dem. Du opdager hurtigt hvis der sker ændringer i markedet og du tilpasser markedsføring så du kan udnytte de nye muligheder.

Hvad syntes du om den metode? Tror du at det er værd at bruge de fire Oér?

Jeg ved godt at der ikke er store chancer for at dine ekspedienter udvikler telepatiske evner i virkeligheden, men på internettet kan det faktisk lade sig gøre.

Nu sidder du garanteret og tænker: Hmm.. det kan godt være at den sidste metode er effektiv. Men det kræver alt for meget arbejde og er langt dyrere en jeg har råd til.

Forkert! Det er selvfølgelig dyrere og mere besværligt en slet ikke at gøre noget, men tro mig, det koster ikke mere at gøre det rigtigt end at gøre det forkert.

Jesper Holm

Interglobe Communications ApS

www.igc.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

Husk også GRATIS annoncer på www.dbm.dk

Ved at oprette en GRATIS erhvervsprofil kan du også få billeder, TOP-placering, gallerivisning m.v. helt GRATIS.

Held og lykke med shoppen.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:16

Hej, jeg anbefaler at købe Epusher af martin Thorborg, så får du flere råd og vejledninger om lige disse emner end du kan andre steder. Og pengene kommer mange gange ind igen, og ja jeg har selv købt den og bruger den meget flittigt.

vh Tom

http://www.mycoolgadget.co.uk  
http://www.mycoolgadgetreview.com

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)