Hej Aminoer |
Hej Mathias.
Har du brugt de forskellige "gratis" metoder der er til at promoverer din side?
Her tænker jeg på at tilmelde din side til findlet.dk - advertise.dk
Hej Aminoer |
Ejer af Loveshirt.dk
Hej Mathias. Har du brugt de forskellige "gratis" metoder der er til at promoverer din side? Her tænker jeg på at tilmelde din side til findlet.dk - advertise.dk
|
Mailingliste - Hvis du ikke har givet folk der køber mulighed for at få tilsendt yderligere fra dig, så er det en meget billig måde at skaffe mersalg på. Det er ligledes en god ide at have det på forsiden så folk der kommer forbi og kan lide ideen men ikke har brug for den nu, så kan de løbende hører om nyheder fra jer. Hertil kan du prøve diverse affiliate steder som partner-ads, mikkelsenmedia, moreby m.v. Flyers er også en udemærket ting, det er dog lidt dyrer end med online markedsførring.. |
Hej Franchisetager :) Der er en forbedring allerede at hente, ved at lave sidetitlen om på alle siderne, da de beskriver hvad der er på den pågældende side. Og hvad med sidebeskrivelsen? Holm |
Tak for forslagene vil arbejde på dem alle med det samme. Der må gerne komme flere :) |
Ejer af Loveshirt.dk
Hvordan virker de fire Oér Der er heller ingen ekspedienter der kommer og hjælper dem… de er selv nødt til at rode rundt i hele butikken for at finde det de skal bruge.
Jesper Holm Interglobe Communications ApS
|
Hej Mathias. Husk også GRATIS annoncer på www.dbm.dk Ved at oprette en GRATIS erhvervsprofil kan du også få billeder, TOP-placering, gallerivisning m.v. helt GRATIS. Held og lykke med shoppen. Mvh. ditbrugtmarked |
Hej, jeg anbefaler at købe Epusher af martin Thorborg, så får du flere råd og vejledninger om lige disse emner end du kan andre steder. Og pengene kommer mange gange ind igen, og ja jeg har selv købt den og bruger den meget flittigt. vh Tom http://www.mycoolgadget.co.uk |
Watches inspired by fighter jets