Vi launcher interessant webshop her i sen-sommeren og søger følgende:
- leverandører af plus size tøj til kvinder, både ikke- og mærkevarer er interessant. Målgruppe 25-45 år. Har gode udenlandske kontakter til mærkevarer men søger danske mærker. - varelager som tilbyder pakning, returvare-handling, osv. Må have gode edb styringssystemer og styr på tingene. - pakke materialer, både tøj-poser og kasser er muligheder. - webshop forslag (er lige nu interesseret i redpitt men er lydhør over for andre forslag) Vi har intern grafisk designer og godt styr på seo, osv. allerede - Komplimenterende virksomheder/hjemmesider hvor vi kan hjælpe hinanden med markedsføring og andet
Jeg er åben over for alle ideer/forslag - meget gerne med utraditionelle vinkler. Tror på at et samarbejde mellem 1+1 parter ofte giver 3 eller mere :-)
Hvis du/I tilbyder specifikke services så kontakt mig endelig direkte.
Sætter kæmpe stor pris på dette forum! Sikke et skat-kammer.
aner ikke hvilke mærker der har holdt sig oven vande af de danske, har hørt om fire der er bukket under i den senste tid bl.a. dominiq og pas... men til gengæld skullen nogle af de tidligere leverandør have nye mærker på vej ...så måske du skulle tage på messe i bellacentret til august, der kan du snuse det op:)
zizzi og zhenzi kommer fra kompagniet af 1991, og de er ikke røget, men ved ikke hvor vidt de tager nye kunder ind, det kan du jo ringe til dem om
100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner
Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner
jeg har lige mailet til dig - vil gerne høre ideer og så sammenligne med redpit. Dejligt med flere og flere gode løsninger på markedet. Jeg er vant til et amerikansk CMS men har jo nu brug for system der er sat op til pbs på det danske marked - og så skal jeg have let og hurtig adgang til selv at optimere siderne.
Mange tak - ja, jeg er skam på vej på messe til august og taler allerede med nogen af mærkerne. Umiddelbart er jeg overrasket over mange danske mærker som virker ufleksible selv i forhold til udenlandske store kendte mærker. Håber at holde en del forretning på danske hænder - men det bliver svært hvis de ikke er vilde med nye kunder... Gad vide om nogen af dem som er bukket under skulle ligge inde med spændende rest-lagre som kunne glæde mine kunder... hrmmmmmm checker det lige
Hvis du kan overtales til noget andet end Redpitt vil jeg da gerne give dig et tilbud
Lige som Kristoffer, vil vi da også byde ind med en webshop. Vi kan levere en super professionel webshop bygget på open source systemet Magento. Se evt. en demo shop her.
Vores produkt består af unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år. Alt inklusiv for en køreklar shop kun 9.995,-
Vi tilbyder ikke en standard shop web loesning men at implementerer din web-shop krav, saa den passer til dit behov, enten i OScommerce, Drupal eller andre systemer, desvaerre kender jeg kke redpitt.
Hosting og vedligelholdelse kan du selv soerge for eller lave en aftale med os om, vi laver shoppen som koeber faar du alt kode samt adgangs koder til admin.
Har du nogen spoergsmaal saa kan du kontakte mig paa durian79@gmail.com eller +45 5280 7156
Jeg har arbejdet som I.T. projekt lederer i de sidste tre aar, min baggrud er vaere indkoeb og udvikling for grossister og importoerer, deriblandt toej og mode, lige fortiden arbejder jeg sammen med www.fleece.dk omkring deres kollektion.