Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.gallericc.dk - kommenter gerne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine kommentarer til Galleri CC  www.gallericc.dk modtages meget gerne.

Jeg har bestilt betalingsløsning via PBS for at gøre min webshop mere professionel.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg synes din side er meget pæn, og har egentlig ikke de store forslag til ændringer.

Det eneste jeg måske ville overveje er om du bør reklamere mere for din webshop på forsiden. Desuden er input-felterne til dit nyhedsbrev måske lige lidt for store. I hvert fald i Firefox, men det kan se anderledes ud i Internet Explorer.

En anden lille ting der bør rettes, så det også ser pænt ud i Firefox er at cursoren ikke skifter til en "hånd" når man kører over dine links i undermenuen. Den skifter kun til en "hånd" hvis man faktisk rammer teksten. Jeg ved det er småting, men sådan nogle ting lægger jeg mærke til. Jeg ved dog ikke hvor mange muligheder du har for at rette det på en Bricksite-hjemmeside.

Flotte malerier, forresten! Smile

Mvh. Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt site - og pæne billeder!

Ikke så konstruktiv kritik, men tag det som et velfortjent skulderklap :)

Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak ! ha en fantastisk dag

Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine kommentarer

Det med reklame for webshoppen er en smaddergod ide... jeg håber snart jeg får "godkendelsen" fra pbs, når den er på plads vil jeg bruge en af firkanterne på forsiden som reklame / link for køb og så komme igang med google annoncering.....

Jeg er ikke et teknisk oracle.... så jeg aner slet ikke hvordan jeg kan se det med firefox.... men jeg vil gemme din kommentar og forsøge at finde nogle der kan hjælpe mig.....

Det er rigtig godt at få feedback, igen mange tak!!

Christina

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)