Hej Tonny
Det ikke alene er en smule arrogant - det er meget arrogant - i nogles øjne.
Når jeg skriver her på Amino, får folk klare svar. De får pros and cons - NETOP fordi en sag ikke er mit anliggende - NETOP fordi jeg ikke tjener penge på at sælge min tid - NETOP fordi jeg er fuldstændig uinteresseret i, hvad læserne bruger min viden til.
Det er så i øvrigt den samme "arrogance", som de der har købt mine ydelser dengang jeg ernærede mig som konsulent roste i høje toner:
- At mine faglige evner ligger ud over "blot at slå op i det, der er meddelt af SKAT" og
- At jeg aldrig oversolgte mulighederne for at vinde en sag
Nogle finder det arrogant, andre finder det berigende. Sådan er vi så forskellige og skal vi så ikke lade den ligge der.
Vh
Lars
Det er meget fint med en afklaring af dit udgangspunkt, som du selv skriver, så kan læserne forholde sig til det og kun det.
Jeg hører da også til de personer, som gerne vil skubbe lidt til de grænser, som eks. er defineret af SKAT, men så er jeg også parat til at deltage i hele processen.
Jeg bifalder langt hen ad vejen den måde, som du tolker diverse love,, hvor du også pointerer de misforhold som er i mange af lovene, men så slutte af med en bemærkning om, at det ikke er dit anliggende, finder jeg lidt underlig.
Jeg er faktisk meget glad for, at du her meddeler dine bevæggrunde og holdninger til dine indlæg, så får læserne i hvert fald et klart indtryk af, i hvilken egenskab og kapacitet dit indlæg er skrevet.
Jeg kan da så kun undre mig over dine indlæg, hvis du er "fuldstændig uinteresseret i, hvad læserne bruger din viden til". Hvorfor så overhovedet komme med indlægget?
Du har nok ret i, at vi skal lade den ligge her.