Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre for at få flere besøgende?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kærste og jeg kører en blog ved navn foodfan.dk og har kørt den i et lille års tid nu.
Det går faktisk udemærket og vi er nu oppe på 80 - 100 unikke besøgende om dagen, men vi kunne selvfølgelig godt tænke os at komme endnu højere op.
Vi får 90% af vores besøgende via google og vi ligger højt på rimelig mange søgeord, men er der noget vi kan gøre for at få endnu flere besøgende? - vi har tænkt på adwords etc. men det bliver for dyrt i forhold til indtjeningen på siden.

Vi har også tænkt på at lave fx. flere tests af forskellige fødevarer, men hvordan får vi det ud at vi laver disse tests?
Et eksempel på en test vi har tænkt på at lave er en flødebolle test hvor vi tester flødeboller for mange af specialforretningerne. Vi havde tænkt på at kontakte dem alle og høre om de ville være interesseret i dette.
Vi har et panel bestående af 5-8 mennesker som alle er fødevarestuderende og flere af dem sidder i professionelle smagspaneler, har skrevet kogebøger og lignende, så jeg vil selv mene vi har et kvalificeret setup for at give et bud. Men er det noget fx. dagspressen kunne være interesseret i at skrive om?

Håber nogen kan hjælpe :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke rigtig hvilke ord i ligger i toppen på, men kunne ikke finde jeg på nogle af dem som jeg finder mad relaterede. Få en "ekspert" til at tage et kig på jeres hjemmeside, der er helt sikkert stadig masser SEO i kan lave på den..

Jeg har den holdning til adwords at det er en super ting, det er bare vigtigt at lave en beregning med det samme. Hvis i ved at i tjener 2 kr. per besøgende og relevante søgeord koster 4 kr. så løber det ikke rigtig ud.

Fra København
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janus,

Hvis jeg stod i jeres situaionen, ville jeg sætte mig ned og undersøge hvilke ord der inde for mig fag/emne, var et populært søgeord på google. Til det formål, kan man med fordel bruge https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal - Dernæst ville jeg på baggrund af resultatet fra den forrige proces, udvælge nogle fokusord (5-10 stk.) og over en periode på nogle måneder, tilmelde min side til 5-10 link kataloger om dagen, hvor jeg sørger for at bruge mine udvalgte fokusord i et varierende omfang- Jeg ville også på min blog, revidere og have i mente at bruge de valgte fokus ord ganske flittigt.

Det nytter ikke noget at ligge godt på diverse søgeord, hvis disse søgeord ikke er særlig populære.

Håber at I kunne bruge det.

Held og lykke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)