Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops, der sender solbriller - hvad sendes de i?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg sælger i øjeblikket lidt solbriller, men prisen for at sende et par solbriller er 14,50 kr. 

Jeg sender solbrillerne i en papkasse, hvor jeg har lagt bobleplast rundt om solbriller for at sikre de ikke går i stykker.

Men kan det gøres billigere? Hvilken emballage sender I jeres solbriller i? Evt. hvor køber I det? 

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 09:42

Ingen svar?

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:24

Fashion-seller: Hvor meget vejer din papkasse inkl. solbriller? Jeg kunne godt tænke mig at komme ned på under 50g, så koster det kun 8,50 kr. for forsendelse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33

Vores vejer meget mere. Men der kommer alle solbriller os i Etui, og flere i en gaveæske. Så gennemsnitsvægten er mellem 200-500 g

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:25

Papkassen er den bedste og billigste løsning. Du har brug for bølgepappet styrke til forsendelser - alt andet vil være enten for dyrt eller tage for meget tid. Hvis du ønsker at skille dig ud fra mængden, kan du overveje

• Paprør med plastpropper i enderne, hvilket dog skal forsejles med tape Sad
  • En ekstruderet profil i plast, igen med plastpropper som man kan hæfte forsejle

Kan du aftage en volumen på +5.000 stk vil jeg tro at du kan optimere med en sidelimmet bølgepap løsning som vil være hurtige at pakke end en klassisk foldekasse. Dette kræver dog at du synliggør din emballage pris og pakke håndtering og er klar til en investering hvor emballage prisen stiger, pakke håndteringen falder og samletset vil du opnå en besparelse. Derfor er volumen altafgørende!!! Sig til hvis du har brugfor en snak om mulighederne....

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 14:48

De kasser jeg sender dem i nu vejer ca. 24 gram.

Briller vejer brillerne vejer ca. 32 gram.

Hvis jeg nu kunne få fat i emballage, der vejer halvdelen, så vil jeg kunne spare en del.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:52

Har du nogle specs på den kasse du sender i?

• Størrelse
  • Materiale type
  • Emballage type

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 14:58

Længde ca. 15 cm.

Højde ca. 5 cm.

Dydbe: ca. 6 cm.

Materiale er det, som vejer mindst, men alligevel kan beskytte solbrillerne.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:42

Jeg ved, at vi har et par kunder som sender solbriller i postæsker som disse: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=113&getString=page%3D12%26ct%3D94%26top%3D10

De vejer ca. 70 gr. pr. stk., men som en anden nævner er en papkasse nok den bedste løsning, selv om det er tungere end fx en boblekuvert, da det skal være noget som kan modstå tryk.. posten kan jo godt kaste lidt rundt med pakkerne, eller komme til at sætte andre pakker oven på din pakke, så det skal det kunne holde til.
Jeg tror, det vil blive svært at finde en kasse som er solid nok, men ikke vejer ret meget.

Du kan fx komme bobleplast i som du gør nu, eller du kan komme dem i en boblepose som disse: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=970&getString=page%3D12%26ct%3D42. Man kan også bruge andet fyld, fx. silkepapir eller lign., det vigtigste er, at de ikke ligger og rasler rundt.

En anden løsning kan være omslag som disse: http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=163&getString=page%3D12%26ct%3D46%26top%3D10

Her slipper du helt for at bruge fyld i kassen og de er nemme og hurtige at pakke.
Vi har dem dog ikke som standard lagervarer, derfor skal man købe min. 500 stk. af gangen og der er ca. 1 uges leveringstid.. (+ lidt ekstra i øjeblikket, da vi lukker i uge 29, 30 og 31).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)