Tråden er tilbage fra 2008 - tror nok han har fundet en stol |
Hej Per
Meget muligt, men så fik du set vor hjemmeside og sikkert en masse andre som ikke skal snydes for lækre kontorstole til billige penge
Tråden er tilbage fra 2008 - tror nok han har fundet en stol |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Hej Per Meget muligt, men så fik du set vor hjemmeside og sikkert en masse andre som ikke skal snydes for lækre kontorstole til billige penge |
Find de bedste kontorstole her.
Så opret en ny tråd i stedet for at genoplive alle de gamle døde tråde |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Du kunne jo evt. også vælge blot at ignorere den |
Du kunne eventuelt også tage og overveje hvordan din opførsel virker på andre brugere herinde. Du ville jo heller ikke sparke døren ind hos en kunde der købte en stol for to år siden for at råbe op og hvor god en stol du gerne vil sælge ham, og når du så bliver bedt om at gå, så beder du jo heller ikke folkene om at ignorere dig. Det er en latterlig holdning at have til det at være på et debatforum som Amino og giver næppe glade kunder eller positiv omtale for dig eller din virksomhed. - Det kan godt ske det giver dig et par links mere til dine sider som google kan gnave i, men folk er jo heller ikke dummere end som så, så de skal nok gennemskue dine indlæg her i tråden. Det virker jo ret desperat at spamme i en flere år gammel tråd! Det er naturligvis i orden at tilbyde sine ydelser, men hold det lige til tråde der ikke er flere måneder gamle, tak. Hvis du har et særligt godt tilbud til Amino'erne så er det i kategorien "Jeg har et godt tilbud" at du er velkommen til at skamrose dine egne produkter alt det du vil i et indlæg der. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders Prøver lige igen. Jeg skrev: KontorstoleEn god <link slettet af moderator> kan du få hos <link slettet af moderator> Eller <link slettet af moderator> fra <link slettet af moderator> Denne tråd er interessant for mig at få et link fra, hvilket jeg har benyttet mig af, ret uskyldigt ! Umiddelbart har det intet at gøre med at sparke døre ind eller . . . . . . noget i den retning Ovenstående har ikke så meget at gøre med salg men derimod inbound links som jeg lige står og mangler. Det kræver ligefrem ikke en doktorgrad at lure at der bliver fisket efter links i og med at jeg ikke har gjort det helt store for at skjule det Men lad os nu lade det ligge og bruge tiden fornuftigt i stedet. Jeg ønsker dig en god dag ! Thomas |
Så fordi du mangler nogle inbound links mener du at det er helt i orden at spamme tilfældige gamle tråde her på Amino? Jeg tror du har taget fejl i så fald, hver gang du skriver et indlæg i en tråd herinde er der ganske mange brugere der får en mail om at der er nyt i tråden, og jeg er ganske overbevist om at ikke ret mange af dem er glade for at du lige har behov for en masse inbound links lige nu. Jeg har fjernet dine links i tråden. Og så vil jeg da lige skære det helt ud i pap så der er en chance for at du forstår budskabet denne gang : Vi gider ikke spammere på Amino. Amino har små 60.000 brugere og hvis der er for mange som dig, der mener at Amino er det perfekte sted at lægge lidt linkjuice ud til google, så ville Amino lynhurtigt blive et rigtig træls sted at være hvor alting drunker i egoister der kun tænker på at få flere links til deres egen side, end der tænker på at hjælpe andre iværksættere. Hvis du kan indordne dig under disse, for de fleste brugere, ganske rimelige og fornuftige regler, er du velkommen her på Amino. Du er som sagt velkommen til at lave et indlæg med et godt tilbud i den dertil indrettede kategori, men alle de her andre indlæg er på ingen måde velsete. |
Ok, fedt, tak ! Det var meget stort af dig. Jeg kunne selvfølgelig have orienteret mig om at du var MODERATOR på Amino ! Arrrhj, kan jeg ikke få mine links igen også afslutte den her |
Jeg var ellers lige ved at tro at du var typen der kunne pisse på et elhegn uden at tage ved lære af det, men det ser ud til at ti-øren er faldet for dig nu Og nej, du får ikke dine links igen. |
Det er da altid noget du har humor Anders, for moderator / humor går ligefrem ikke i hånd i hånd Men JEG HAR FORSTÅET BUDSKABET ! Må jeg ikke nok få mine links igen ?
|