Hæhæ... takker, men har købt Tog målfast ud for at købe en HÅG, men da jeg kom til et-eller-andet-kontorland havde de tre udstillingsmodeller til halv pris. Jeg fik derfor en seriøs dyr stol for lidt-mindre-dyr-pris... tænkte ikke helt over det med prøveperiode, og læste det først bagefter
Men er glad for stolen, det blev en Frits Hansen, blå, god rygstøtte og god vippeindstilning!
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg var også selv ude og kigge på en her . og fandt disse stole, http://www.rhstolen.dk/ specielt Rh logic 400 er en god stol, alt på den kan instilles,, og man skal selvfølgelig have dne i læder.. og så til den nætte sum af 6000 kr. en meget dyr stol, men den er også vildt god.
Vi bruger selv www.b8.dk i vores standart sortiment, deres QVO stol kan anbefales, og er man lidt fræk så kunne man prøve deres spinella stol også, har dog ikke sat på den i længere tid, men dem som bruger den siger den er god ;-) De har showrooms i København og jylland for de intresserede.
Kontorstolen er som en sko den skal ofte prøves før man kan vurdere om den passer.
fælles for de fleste stole er at når man sætter sig trækkes bækkenet ind under lændehvivlen
hvor ved lændehvivlen skubbes bagud. Dette bevirker at rygsøjlen midster sit balancepunkt og ryggen vælter bagover og får brug for et rygstøtte. Det er for omfatenden at beskrive muskulaturens reaktion i denne sammenhæng, men prøv en swopper gratis i 14 dage inden du beslutter dig. Du har alt at vinde og intet at tabe.